//

herstellen iphone zonder app te verwijderen

herstellen iphone zonder app te verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb deze week een gek gevonden die mijn iphone wilt kopen omdat er flappy bird op staat. ik dacht ik zet hem eens online ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-14, 22:42
ThomasVE ThomasVE is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard herstellen iphone zonder app te verwijderen

ik heb deze week een gek gevonden die mijn iphone wilt kopen omdat er flappy bird op staat. ik dacht ik zet hem eens online en er is toch een koper.

nu vroeg ik me af hoe ik best al mijn gegevens wis zonder dat de app verwijderd wordt.

alvast bedankt. T
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-14, 22:49
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Je kan hem herstellen en hem dan via iCloud opnieuw binnenhalen. Als je een app eenmaal hebt gedownload kan je hem altijd met iCloud weer binnenhalen in de app store bij "aankopen". Dit geldt alleen voor de Apple ID waar Flappy Bird in het verleden is geïnstalleerd.

Als de koper de iPhone weer eens wist, kan hij zelf niet Flappy bird opnieuw installeren. Hiervoor moet hij jou Apple ID + wachtwoord bezitten.

Ik vind het nogal vaag dat mensen alleen voor dat spelletje hun iPhone te koop zetten voor belachelijke prijzen. Talloze clone's in de app store te vinden.
  #3  
Oud 25-03-14, 22:54
ThomasVE ThomasVE is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor het antwoord..

ja ik vind het ook belachelijk maar ik heb er toch mooi een paar honderd euro aan verdiend.

groeten T
Reageren

Labels
flappybird apps games, herstellen, iphone5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App icons verwijderen zonder Jailbreak!! Geert1976 iPhone algemeen 8 30-10-12 15:47
Kan Apple een App verwijderen zonder je daar van op de hoogte te stellen? FransHalsema iPhone Apps 4 31-03-12 17:38
Iphone herstellen zonder update. Blaze4life iPhone algemeen 2 09-02-11 04:26
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? glenn_lauw iPhone algemeen 21 29-03-10 17:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.