//

iPhone synchroniseren nieuwe iTunes (Ik kom er niet meer uit)

iPhone synchroniseren nieuwe iTunes (Ik kom er niet meer uit) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum Leden! Een tijd terug is mijn PC gecrashed waar mijn iPhone 5 op gesynchroniseerd is. Nu heb ik besloten mijn iPhone ook maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-14, 23:57
Rayver Rayver is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 6
Standaard iPhone synchroniseren nieuwe iTunes (Ik kom er niet meer uit)

Beste Forum Leden!

Een tijd terug is mijn PC gecrashed waar mijn iPhone 5 op gesynchroniseerd is. Nu heb ik besloten mijn iPhone ook maar als MP3 te gebruiken, omdat ook mijn iPod op mijn oude pc gesynchroniseerd is kan er dus geen nieuwe muziek meer op zetten. Ik ben best een muziekfreak en gebruik nu een oude 4gb iPod om toch wat nieuwe muziek mee te kunnen nemen voor onderweg. 4gb is voor mij echt te weinig en gelukkig heb ik een iPhone waar ik nog zo'n 10gb op kwijt kan, maar ja, die is gesynchroniseerd op mijn gecrashte PC...

Nu heb ik net geprobeerd daar wat muziek op te zetten en was het wachten tot ik de bekende 'De iPhone 'iPhone van Ray' is gesynchroniseerd met een andere iTunes-bibliotheek op 'PC_VAN_RAY'. Wilt u deze iPhone wissen en met deze iTunes-bibliotheek synchroniseren?' melding kreeg. Ik heb me echt gek gezocht en veel verschillende dingen gelezen, maar 1 ding is mij nog niet echt duidelijk. Gaat het hier alleen om mijn iTunes bibliotheek, in mijn geval muziek, of ook om alle apps + gegevens, berichten, contacten etc?

Dit is voor mij vrij onbekend gebied en heb wel een backup gemaakt van mijn iPhone, maar durf op 1 of andere manier toch niet de knop in te drukken.

Is er iemand die mij kan vertellen wat "Wilt u deze iPhone wissen en met deze iTunes-bibliotheek synchroniseren?" precies betekend. Wat ben ik kwijt en wat wordt er terug gezet? Ben ik uberhaupt mijn gegevens kwijt of...?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-14, 10:20
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Er van uitgaande dat je je volledige iTunes bibliotheek op je nieuwe PC hebt staan betekend dit het volgende;

Alle muziek, apps, ibooks, ringtones worden verwijderd van je telefoon.
Je bent dus je app data kwijt. De rest kan je gewoon terug syncen vanaf je PC.

Contacten, agenda, mail etc blijven gewoon bewaard.

Soms kan je app data veiligstellen via iTunes klik op je iDevice dan naar tabblad Apps en scroll naar onderaan hier staat Filesharing hier kan je voor sommige apps de save data nog saven op je harde schijf.

Maak altijd wel even een backup voor de zekerheid voor je dit gaat doen en dat kan je ook al met je huidige PC.
  #3  
Oud 27-03-14, 10:36
Rayver Rayver is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 6
Standaard

Ah kijk, een duidelijk antwoord! Dan weet ik voldoende en ga het vanavond even proberen! Hartstikke bedankt Machineman!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Iphone 4S foutcode ( Ik kom er niet meer uit ) Robbiew iTunes 15 25-03-13 23:57
nieuwe update Iphone/Itunes foto's synchroniseren niet meer lhochste iTunes 0 01-09-11 13:29
kom er niet meer uit!!!! barrelz750 iPhone algemeen 1 18-08-11 22:12
iPhone: Iphone 3gs MC rom, 3.1.2 -> 4.0.1 (kom er niet meer uit) kilzone Jailbreak 24 27-07-10 15:46
kom er niet meer uit markmg Archief 7 13-02-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.