iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Problemen met verbinding ICloud, App store en Itunes! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/153149-problemen-verbinding-icloud-app-store-itunes.html)

Cikota 27-03-14 12:03

Problemen met verbinding ICloud, App store en Itunes!
 
Sinds vanochtend kan ik geen verbinding meer maken met mijn App Store via mijn Iphone. Ook verbinding via de computer met de app store gaat niet. Ik krijg de melding: 'Uw verzoek aan de Itunes store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-50)
Via Google ben ik ook niet veel wijzer geworden:

Op mijn telefoon heb ik mijzelf uitgelogd bij instellingen ITunes en App Store. Nu kan ik ook niet inloggen.
Datum en plaats staat op automatisch.
Het laatste software is geïnstalleerd op mijn telefoon en Pc.
Tot nu toe nooit verbindingsproblemen gehad.
Telefoon aan en uit gezet. Wi-Fi aan en uit gezet.
Proberen in te loggen via Itunes store op mijn telefoon.
Ik heb mijn beperkingen niet aan.
Inloggen op Icloud gaat ook niet! Ik krijg de melding:

'Icloud stuitte op een fout bij het verbinding maken met de server. '

Wie heeft nog meer problemen met inloggen App Store sinds vanochtend?
Wie heeft er een oplossing voor?

Bailamos010 27-03-14 13:22

Ik heb exact hetzelfde probleem,
kan niets updaten ( iphone of ipad ) en ook iCloud is onbereikbaar
verder werkt mijn internet gewoon prima, iphone- bellen is normaal etc etc
Iemand enig idee ?
bvd

Guest-20180925190238 27-03-14 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bailamos010 (Bericht 955007)
Iemand enig idee ?

Houdt de Apple Support System Status in de gaten. Er staat nog niets over iCloud en App Store maar die status loopt soms wacht achter:

Apple - Support - System Status

Cikota 27-03-14 13:58

Kunnen jullie wel verbinding maken met de App Store (bij downloaden app geeft hij verbindingsfout aan), Icloud en/of Itunes (inloggen account appstore)?

Guest-20180925190238 27-03-14 13:58

Geen enkel probleem hier. :-)

TouchMe 27-03-14 18:10

En hier doet alles het ook prima!

Cikota 27-03-14 18:15

Vreemd. Ik ondervind nog steeds problemen bij het inloggen van ICloud/Itunes/App Store :(

Bailamos010 27-03-14 19:28

1 Bijlage(n)
Nog steeds geen verbinding met itunes, cloud etc. etc. etc...

Dan maar eens een telefoontje naar Apple..-- nope-- schuld lag bij provider..Dan maar even daarheen gebeld...
Telefonische Klantenservice van UPC wist helemaal van niks...BS natuurlijk..heel Twitter stond inmiddels vol..Nee dat was niet waar..Rare jongens daar in dat callcentrum..:):):)
Dan maar een Tweet naar UPC Webcare en Jawel..vrij snel antwoord..Er is wel degelijk een storing.. & men werkt er aan.

Bijlage 15347

:) Ik wacht rustig af ........:D:cool:

Cikota 27-03-14 19:45

Nu kan ik inmiddels wel overal inloggen!
@Bailamos010 volgens mij was er een storing die blijkbaar niet iedereen heeft getroffen. Voorlopig kan ik wel overal inloggen. Dus het lag aan UPC? Wat een vreemde storing dat ze alleen Apple Services blokkeren. Ook een klachten mailtje naar Apple kon ik maar moeilijk zenden... Alle andere websites deden het wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.