//

Magic Mouse verbroken

Magic Mouse verbroken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag niet echt een topic staan waar ik dit kon neerzetten want het is geen Desktop-Applicatie maar ook geen iPhone Algemeen onderwerp haha, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-14, 20:56
marcmonster marcmonster is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 28
Unhappy Magic Mouse verbroken

Ik zag niet echt een topic staan waar ik dit kon neerzetten want het is geen Desktop-Applicatie maar ook geen iPhone Algemeen onderwerp haha, maar ik krijg telkens in beeld dat mijn verbinding van mijn magic mouse is verbroken en dan binnen 10 seconden is de muis weer aangesloten... Ik heb mijn Mac nog geen jaar en ik vind dit erg frustrerend... Wat kan ik hiertegen doen? Ik wil geen 70 euro betalen voor een nieuwe muis...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-14, 21:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Stel die vraag op een goed Mac forum zoals Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer...
  #3  
Oud 28-03-14, 09:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Voor Mac support moet je, zoals hierboven aangegeven, elders zijn.
Daarom hier een slotje.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Magic Mouse werkt niet meer RobinDeleener Desktop-applicaties 3 09-09-13 07:06
magic mouse en apple wirless keyboard jannickipad3 iPad accessoires en onderdelen 1 15-08-12 00:19
Mac OS X: magic mouse. sluimerstand? Cliffiphone4 Desktop-applicaties 2 09-01-12 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:32.