//

Beletten dat iphone kan afgesloten worden

Beletten dat iphone kan afgesloten worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello guys, Ik zit met een vraag, weet überhaupt niet als het mogelijk is . Als ik mijn iPhone beveilig met een toetsencode, kan je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-03-14, 23:26
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard Beletten dat iphone kan afgesloten worden

Hello guys,
Ik zit met een vraag, weet überhaupt niet als het mogelijk is .
Als ik mijn iPhone beveilig met een toetsencode, kan je nog altijd de iphone uitschakelen of op vliegtuigstand zetten zonder dat de code moet ingegeven worden. Kun je dat instellen dat je zonder de toetsencode niets meer kan doen? dus ook niet uitschakelen of op vliegtuigstand.
dit zou ik heel handig vinden, zodat bij diefstal, de dief hem niet zomaar kan uitschakelen zodat ik hem niet zou kunnen vinden.

thx
astradti
__________________
Ik ga nooit vreemd, ik voel me overal thuis .
99% van de pc problemen bevinden zich tussen het toetsenbord en de bureaustoel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-14, 00:36
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Het enigste wat je kan doen is Control Center uitschakelen op het Lock Screen via Settings > Control Center instellingen.
  #3  
Oud 28-03-14, 00:44
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard

Maar dan kan je hem nog steeds uitschakelen
  #4  
Oud 28-03-14, 00:51
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door astradti Bekijk bericht
Maar dan kan je hem nog steeds uitschakelen
Klopt, dat is het enigste wat dan nog mogelijk is. Zodra het toestel weer wordt ingeschakeld zal hij weer te traceren zijn.

Met de aangegeven optie voorkom je in ieder geval dat een vreemdeling toegang krijgt tot jouw telefoon en netwerk en/of andere verbindingen uit kan schakelen.
  #5  
Oud 28-03-14, 12:56
mucki mucki is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 91
Standaard

ja dat kan je niet vermijden zorg er voor dat je beperkingen inschakelt en vink aan wijzigingen in account niet toestaan zodat ze vind mijn iphone niet kunnen uitschakelen
  #6  
Oud 28-03-14, 13:08
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door astradti Bekijk bericht
Kun je dat instellen dat je zonder de toetsencode niets meer kan doen? dus ook niet uitschakelen
Zonder jailbreak is dit niet mogelijk. Je kunt een verzoek / klacht insturen via: Apple - Feedback
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mucki Bekijk bericht
ja dat kan je niet vermijden zorg er voor dat je beperkingen inschakelt en vink aan wijzigingen in account niet toestaan zodat ze vind mijn iphone niet kunnen uitschakelen
Zonder je iCloud wachtwoord kunnen ze dat sowieso niet uitschakelen.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #7  
Oud 28-03-14, 15:01
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je zou ook je flex kabel naar je lockbutton door kunnen knippen.
Maar volgens mij ( ik weet dit niet zeker) wanneer de vinder/dief je simkaart eruit haalt kan je hem ook niet traceren, en wanneer hij via Siri de opdracht geeft om iTunes te openen en daar aangeeft wachtwoord vergeten wordt er een nieuw wachtwoord naar je mailbox gestuurd en meestal is die mailbox op je iPhone te openen. Met het nieuwe wachtwoord zet hij findmyphone uit en/of verwijder hij deze.

Laatst gewijzigd door faire4u; 28-03-14 om 19:16.
  #8  
Oud 28-03-14, 23:43
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard

Ik denk dat ik het dus maar zo laat :-P. Kabels doorknippen vind ik er net iets over :-P
  #9  
Oud 01-04-14, 20:28
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door faire4u Bekijk bericht
wanneer de vinder/dief je simkaart eruit haalt kan je hem ook niet traceren
Dat klopt. Maar de dief kan net zo goed de iPhone uitschakelen of vliegtuigmodus inschakelen, het buiten spel zetten van FMI is inderdaad vrij simpel.
Citaat:
en wanneer hij via Siri de opdracht geeft om iTunes te openen
Heeft de dief nog altijd je toegangscode nodig, tenzij je zo voorbereid was om er geen in te stellen.
Citaat:
en daar aangeeft wachtwoord vergeten wordt er een nieuw wachtwoord naar je mailbox gestuurd en meestal is die mailbox op je iPhone te openen.
Alleen als je deze handmatig hebt toegevoegd aan Mail of de betreffende mail-app ervoor hebt gedownload. En de dief toegang heeft tot je apps. Overigens wordt er geen nieuw wachtwoord verstuurd, zulke newbies zijn ze bij Apple ook niet: je ontvangt een tijdelijke link op de Apple website waar je een nieuw wachtwoord kunt invoeren.

Het is dus allemaal erg relatief en je zult meerdere fouten moeten maken (tenzij je geen toegangscode hebt ingesteld, maar dat is vergelijkbaar als tegen een open deur aanlopen ) wil je dat het zo mis kan gaan. En als iemand toegang heeft tot je email is je Apple ID misschien wel niet je grootste zorg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd b.thomassen iPhone algemeen 4 16-01-13 15:35
Bij het sms'n worden woorden aangevuld: kan dat uit? wilfrida Archief 3 12-10-10 23:38
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? Mathijs3GS iPhone algemeen 22 20-04-10 15:57
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden nicedungeon iTunes 3 19-04-10 23:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.