iTunes account van iPhone verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb blijkbaar ooit een app of iets op een iTunes account van een ander gedownload, en nu vraagt mijn iPhone telkens als ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes account van iPhone verwijderen
Ik heb blijkbaar ooit een app of iets op een iTunes account van een ander gedownload, en nu vraagt mijn iPhone telkens als ik hem opnieuw installeer naar het wachtwoord van dat account. Deze heb ik echter niet meer.
Weet iemand of er een manier is om er achter te komen welke app dit is om deze te verwijderen om dit probleem op te lossen? Heeft het zin om de iPhone ipv van een back up, als nieuw te installeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open de App Store en kijk in de Updates tab
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Account verwijderen van apple store | Fopperr | iPhone Apps | 10 | 10-06-12 10:58 |
Twitter account niet te verwijderen van iPad 2 | chiel63 | iPad algemeen | 5 | 05-06-12 10:28 |
oude itunes account verwijderen/jailbreak | tiger1050 | iPhone Apps | 1 | 03-01-11 20:40 |
account verwijderen van vorige eigenaar iPhone | sabine1970 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-10 22:01 |
iTunes Store-account verwijderen | wouttje07 | iPhone Apps | 4 | 02-12-09 09:42 |
|
|