//

Netwerk verspringt ondanks dat automatisch af staat

Netwerk verspringt ondanks dat automatisch af staat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, ik woon in de grensstreek. Ik heb een iPhone 5 via een T-mobile abonnement. Ondanks dat ik bij Aanbieders automatisch netwerk niet heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-14, 11:55
Memzhel Memzhel is offline
• iOS 7.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard Netwerk verspringt ondanks dat automatisch af staat

Beste lezers, ik woon in de grensstreek. Ik heb een iPhone 5 via een T-mobile abonnement. Ondanks dat ik bij Aanbieders automatisch netwerk niet heb aangezet, gaat de iPhone toch op zoek naar een buitenlandse aanbieder als ik te ver in het buitenland ben. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik heb liever geen signaal dan een verbinding met Proximus. (schermafbeelding bijgevoegd).
Groet,
Memzhel
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg af7cdb0b3a4b4688413c4e0bbc10a9a94f55ebd7_34232.jpg‎ (17,6 KB, 9x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-14, 12:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memzhel Bekijk bericht
Ondanks dat ik bij Aanbieders automatisch netwerk niet heb aangezet, gaat de iPhone toch op zoek naar een buitenlandse aanbieder als ik te ver in het buitenland ben. Hoe kan ik dit voorkomen? Ik heb liever geen signaal dan een verbinding met Proximus. (schermafbeelding bijgevoegd).
Daar is weinig aan te doen als je in het buitenland bent en het signaal van jouw Hollandse provider is te zwak of helemaal niet meer beschikbaar. Als je liever geen signaal hebt dan het signaal van een buitenlandse provider dan zet het toestel in vliegtuigmodus.
  #3  
Oud 28-03-14, 13:36
Memzhel Memzhel is offline
• iOS 7.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard

Wat is dan het nut van de functie 'automatisch' eigenlijk?
  #4  
Oud 28-03-14, 13:41
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Dat je niet handmatig de provider moet gaan zoeken waarmee je 'home provider' roaming akkoorden heeft afgesloten...

Logisch toch...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #5  
Oud 28-03-14, 13:48
Memzhel Memzhel is offline
• iOS 7.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 3
Standaard

OK daar had ik niet aan gedacht omdat het netwerk in Nederland gewoon altijd op T-Mobile blijft staan. In het buitenland zou ik liever hebben dat er 'geen signaal' wordt aangegeven als ik 'Automatisch' op 'uit' heb staan. Dank voor de reacties trouwens. Ik zal het oplossen door het ding op vliegtuigmodus te zetten. Dan krijg ik ook niet die vervelende SMS'jes over het feit dat ik me in Belgie bevind.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. dounia iPhone Apps 0 16-03-12 09:31
Windows: Waarom staat er dat er 6,8GB ruimte is terwijl het 7,1 moet zijn? iMasteri iTunes 3 06-04-11 16:57
KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat! AeronNL KPN 1 17-07-10 13:57
HELP! Iphone zegt dat hij vol is maar er staat niks op?! Royal_e iPhone algemeen 0 10-04-08 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.