iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/153357-de-iphone-4s-de-moeite-waard-om-kopen.html)

Pietjeprecies 03-04-14 12:36

Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen?
 
Vraagje, ik wil voor het eerst een iphone kopen, maar vroeg me af is het nog de moeite waard om de Iphone 4s te kopen, of kun je toch echt beter voor de 5s gaan? Ik wil er toch wat nog jaartjes mee doen. Hoeveel jaar zou je dan nog met 4s kunnen doen, en met de 5s? ik zelf ben geen Iphone deskundige!:O

Bedankt alvast voor het antwoord.

the matrix 03-04-14 13:49

Afhankelijk wat je wilt besteden is de keuze snel gemaakt.
Ik heb eind vorig jaar mijn Samsung verkocht en heb een 4s 32gb gekocht.
Hier ben ik flink mee aan het experimenten en ook gejb. Legio mogelijk heden. Enkele minpunten tov van Android is het gemis van gemiste meldingen zonder eerst het toestel te unlocken en het handige tekst swype.
Voor de verdere rest enthousiast.
Om ervaring op te doen met ios is een 4s voor mij de juiste keuze geweest. Ben nog lang niet uitgespeeld met het zoeken naar voor mij bruikbare apps en het toestel is in prima staat. Als het tegengevallen was was de investering verantwoord geweest. De marktwaarde van iphone blijft hoog, geldt ook voor de 5
Dat houdt in dat als het toestel echt ouddated wordt het zeker weer een iphone wordt

bing69 03-04-14 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 955653)
Afhankelijk wat je wilt besteden is de keuze snel gemaakt.
Enkele minpunten tov van Android is het gemis van gemiste meldingen zonder eerst het toestel te unlocken en het handige tekst swype.
wordt

Als je toch een JB hebt kijk dan eens naar bv intelliscreenx

the matrix 03-04-14 14:54

Beste Bing69

wil jij zeggen dat intelliscreenx op mijn IPhone 4S die rustig op tafel ligt te niksen, een gemiste melding (Phone sms, WA ) op het display laat zien, zonder dat ik eerst het scherm aan moet doen??

faire4u 03-04-14 15:17

Ik dacht, zal wel niet zo zijn, dat je bij de iphone kan instellen dat de flitser om de aantal seconden oplicht om aan te geven dat er gemiste gesprekken of binnengekomen smsjes zijn?

bing69 03-04-14 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door the matrix (Bericht 955662)
Beste Bing69

wil jij zeggen dat intelliscreenx op mijn IPhone 4S die rustig op tafel ligt te niksen, een gemiste melding (Phone sms, WA ) op het display laat zien, zonder dat ik eerst het scherm aan moet doen??

De melding komt even op het scherm maar gelukkig gaat hij daarna weer uit!!
Zou niet niet goed zijn als ie aan blijft...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 april 2014 om 15:38 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door faire4u (Bericht 955663)
Ik dacht, zal wel niet zo zijn, dat je bij de iphone kan instellen dat de flitser om de aantal seconden oplicht om aan te geven dat er gemiste gesprekken of binnengekomen smsjes zijn?

Er zit een "LED flits bij melding" instelling in!

the matrix 03-04-14 16:37

Sorry terug naar de vraag van pietje precies

freestyle4all 03-04-14 16:53

Ik heb een 4. En nog steeds geen enkele reden om te verlangen naar een 'nieuwere' iPhone.

Nu de 4 in India nieuw is geïntroduceerd, kun je er zeker van zijn dat deze, en natuurlijk de 4S, nog lekker een poosje ondersteund wordt door Apple.

Appleuser 07-04-14 14:05

Hmm als dit je eerste iPhone wordt zou ik niet meteen de duurste nieuwste versie kopen, echter verkoopt Apple van oudere versies alleen nog versie met minder/weinig geheugen.
Een nieuwe 4s kan je nu alleen nog halen met 8GB capaciteit(als ik mij niet vergis). In mijn ervaring is 8 GB echt te weinig, behalve als je je aantal apps/foto's/muziek e.d. beperkt houdt.

Als ik jou was zou ik kijken naar een iphone 4S of 5 16GB refurbished(Weet je in ieder geval dat er authentieke onderdelen inzitten en krijg je jaar garantie) of 2de hands aanschaffen via een ander medium(wat ik meer risicovol vind, ken een aantal mensen die zo zijn opgelicht en je hebt vaak geen garantie)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.