//

Iphone 4 valt steeds uit

Iphone 4 valt steeds uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4, deze heb ik nu ongeveer 3 jaar. Nu valt hij sinds deze week constant uit, het begon toen ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-04-14, 23:54
darksel darksel is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 5
Standaard Iphone 4 valt steeds uit

Ik heb een Iphone 4, deze heb ik nu ongeveer 3 jaar.
Nu valt hij sinds deze week constant uit, het begon toen ik een app opende maar nu steeds vaker (ook tijdens het gebruiken van een app).
Als ik de iphone vervolgens opnieuw opstart hoef ik mijn code etc. niet in te vullen, wel valt hij dan vaak weer uit voordat ik hem kan ontgrendelen.
Soms zegt de iphone, als ik hem dan weer opnieuw wil opstarten, dat hij leeg is, terwijl hij nog voldoende opgeladen is. Als ik dan even wacht en hem opnieuw probeer aan te zetten gaat hij wel gewoon aan, maar valt dan vaak vervolgens weer uit.
Ik heb hem gister helemaal teruggezet naar fabriek instellingen, maar dat hielp dus helaas niet.
Wat is hier het probleem? Ligt het aan de batterij of is het een ander probleem?
Ik ben van plan om de Iphone 6 te gaan halen dus moet eigenlijk nog een half jaar met deze iphone vooruit.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-14, 07:49
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

1:heb je na het terugzetten naar fabriek instellingen je backup teruggezet?.
indien ja doe het eens opnieuw zonder backup terugzetten.
werkt de iphone nu normaal dan zit het probleem bij 1 van de laatste apps die je er op hebt gezet.
2:indien nog niet goed.
gaat de iphone uit of start ie terug op?
ga naar instellingen-algemeen-info-ga naar beneden-diagnose en gebruik-diagnose en gebruik.
en kijk eens wat er staat.
als je geluk hebt moet je enkel de batterij vervangen.
anders zit je met een defecte geheugenchip(Toshiba)of een onstabiele spanning naar de geheugenchip.
  #3  
Oud 05-04-14, 14:09
darksel darksel is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 5
Standaard

Ik heb inderdaad na het terugzetten naar fabriek instellingen mijn backup teruggezet.
Het ligt denk ik aan de batterij aangezien hij vanmorgen nog 100% was en nu nog maar 64%, en dat terwijl ik hem maar heel even heb gebruikt.
De iphone gaat uit en start dan niet vanzelf opnieuw op. Ik moet hem zelf opnieuw aanzetten en dan vraagt hij niet om mijn code van mijn sim-kaart.
Echter heb ik er als hij aan de oplader ligt geen last van en blijft hij gewoon aan.
Ik heb even gekeken en er staat een keer LowBatteryLog en de rest allemaal ResetCounter.
  #4  
Oud 05-04-14, 16:45
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Wat staat er in die ResetCounter? Als daar RST_VDD_UNDER of zoiets staat is de batterij kapot
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #5  
Oud 05-04-14, 16:51
darksel darksel is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 5
Standaard

Er staat in alle ResetCounter achter Boot Faults inderdaad RST_VVD_UNDER, behalve in eentje daar staat niks achter.
Het heeft dus gelukkig niets te maken met mijn geheugenchip ? En het ligt dus aan mijn batterij ?
En wat is ongeveer de gemiddelde prijs om het te laten vervangen ? (heb een adresje die het voor 30 euro doen, daar heb ik ook mijn beeldscherm laten vervangen)
  #6  
Oud 05-04-14, 17:17
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

als je tevreden bent van de vervanging van het beeldscherm zou ik het daar laten doen.
dit duurt 5 minuten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone valt steeds uit - apple.com onduidelijk JordyTh iPhone algemeen 3 02-06-13 22:16
iPhone valt steeds uit jaynor iPhone algemeen 7 22-10-12 23:16
iPhone 4 valt steeds uit Sights iPhone algemeen 1 28-02-12 16:51
Iphone valt steeds uit Jordi91 iPhone algemeen 12 05-01-12 23:51
iphone 3g valt steeds uit grijsmuis iPhone algemeen 7 20-09-10 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.