//

Iphone 4s blijft hangen op het recovery scherm

Iphone 4s blijft hangen op het recovery scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Mijn iphone 4S blijft op het recovery loop scherm hangen na dat ik geproberd had mijn iphone te updaten via het toestel zelf. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-04-14, 09:38
timmermanz timmermanz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard Iphone 4s blijft hangen op het recovery scherm

HELP!

Mijn iphone 4S blijft op het recovery loop scherm hangen na dat ik geproberd had mijn iphone te updaten via het toestel zelf.

ik heb al van alles geprobeerd:
-hard reset
-telefoon kan wel in dfu mode komen, weet iemand misschien hoe ik een 4s in pownd dfu mode krijg?
via itunes herstellen maar blijf 3194 krijgen en soms 11
-hosts file gewijzigd
-hosts file gedownload
-tinyumbrella gedownload en hiermee geprobeerd via itunes te herstellen,
-recovery fix van tinyumbrella geprobeerd
-recovery van redsnow
-limar1an
-evasion

3 verschillende computers gebruikt
verschillende versies van itunes gebruikt
verschillende ipsw's gebruikt

net nog ziphone geprobeerd maar is niet compitabel met mijn windows.

iemand iedeen?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-14, 09:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timmermanz Bekijk bericht
Mijn iphone 4S blijft op het recovery loop scherm hangen na dat ik geproberd had mijn iphone te updaten via het toestel zelf.
Dat kan dus niet op een iPhone met een jailbreak en onder bepaalde omstandigheden kan dat problemen veroorzaken.

Citaat:
herstellen maar blijf 3194 krijgen en soms 11
Dat kan betekenen dat het hosts bestand verknoeid is of dat je probeert om een iOS versie te installeren die Apple niet meer ondertekend. Een iPhone 4S kan je alleen nog herstellen naar iOS 7.1

Probeer nogmaals om het toestel in DFU mode te zetten en herstel met de allerlaatste versie van iTunes naar iOS 7.1. Je moet geen ipsw bestanden gaan downloaden, iTunes zal zelf iOS 7.1 wel downloaden.
  #3  
Oud 06-04-14, 09:51
timmermanz timmermanz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 2
Standaard

bedankt voor de snelle reactie. ja het probleem was, ik draaide nog steeds o pios 5.0.1 de meeste app werkte daar niet meer op dus ik was al een week aan het proberen om via de computer een andere ios erop te krijgen maar steeds 3194 dus dacht ik laat ik het is zo proberen. maar was geen goede keus.

ik ga het gelijk proberen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft hangen met logo itunes op het scherm Tefo iPhone algemeen 1 28-02-13 16:44
iPhone 4 blijft hangen op het "oplaad" scherm iWiefring iPhone algemeen 8 19-03-12 16:27
Iphone 4 blijft op 70% hangen tijdens recovery na update IOS 5 RobbertThoolen iPhone algemeen 1 28-10-11 19:29
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 17:09
iPhone: iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen thaguz Jailbreak 4 27-03-11 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.