//

Airplay iPhone werkt niet

Airplay iPhone werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien stomme vraag; maar kun je je podcasts en muziek vanaf je iphone ook niet via airplay (apple tv 3e gen) af kunnen spelen? Wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-14, 15:39
monique1981 monique1981 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard Airplay iPhone werkt niet

misschien stomme vraag; maar kun je je podcasts en muziek vanaf je iphone ook niet via airplay (apple tv 3e gen) af kunnen spelen? Wanneer ik op mn iphone in de podcast app een podcast af wil spelen zie ik nergens een airplay icoon. het kan natuurlijk wel via het apple tv menu, maar lijkt me wel makkelijk als ik dit via mn tel kan bedienen. Fotos en youtube filmpjes kan ik wel streamen...?
thanks alvast voor het antwoord!
Groetjes,
Monique
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-14, 13:12
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Bij IOS 7 en hoger heb je een nieuwe functie gekregen: vanaf de onderkant van je scherm naar boven vegen. Wanneer je dit doet krijg je een scherm omhoog waar je onder andere je Wi-Fi aan en uit kan zetten, vliegtuigmodus, geluid regelen, helderheid regelen e.d.

In dit scherm zal je ook de airplay button vinden wanneer je op hetzelfde netwerk zit als je apple TV. Hoop dat je er zo uit komt
  #3  
Oud 02-08-14, 11:50
Hermine14 Hermine14 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 2
Standaard

Airplay button verschijnt niet meer
  #4  
Oud 02-08-14, 12:16
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermine14 Bekijk bericht
Airplay button verschijnt niet meer
Hermine Airplay zou bij u niet werken want de Iphone 4 ondersteund dat niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2014 om 11:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique1981 Bekijk bericht
misschien stomme vraag; maar kun je je podcasts en muziek vanaf je iphone ook niet via airplay (apple tv 3e gen) af kunnen spelen? Wanneer ik op mn iphone in de podcast app een podcast af wil spelen zie ik nergens een airplay icoon. het kan natuurlijk wel via het apple tv menu, maar lijkt me wel makkelijk als ik dit via mn tel kan bedienen. Fotos en youtube filmpjes kan ik wel streamen...?
thanks alvast voor het antwoord!
Groetjes,
Monique
Heeft u u Iphone wel gekoppeld aan de Apple tv en heeft u het zelfde Apple id op de Iphone en op de Apple tv?
Reageren

Labels
aiprplay, apple tv 3, iphone, streamen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv valt in standby, AirPlay werkt niet alexander1 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 13-11-12 20:52
Airplay werkt niet meer (apple TV3) Abso Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 5 12-09-12 19:30
AVPlayer HD Airplay naar Apple TV werkt niet jopth iPad Apps 3 02-09-12 22:38
Airplay beeld werkt niet atv2 pikkesteinnl Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 17-01-12 15:47
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 meyerk iPhone algemeen 4 11-03-11 00:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.