//

Iphone 4 wilt niet opstarten update probleem

Iphone 4 wilt niet opstarten update probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iphone 4 16g zwart, en ik had er jailbreak opgezet en op een begeve moment zat ik bij mijn broer thuis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-14, 00:17
sander1991 sander1991 is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 wilt niet opstarten update probleem

Hallo,

ik heb een iphone 4 16g zwart, en ik had er jailbreak opgezet en op een begeve moment zat ik bij mijn broer thuis en we kregen allebij een melding dat er een update was voor een IOS, dus ik drukte op deed mijn telefoon updaten zonder dat hij in de oplader zat en de update mislukte sindsdien kan ik niet meer in mijn telefoon komen als ik hem aanzet staat er dit

als ik mijn kabel aansluit op de iphone en verbind met mijn computer dan gaat die mijn telefoon helemaal leeg gooie of restore ofzo iets en dan begint hij weer met het updaten naar de juiste IOS denk ik, maar rond 70% stopt de update er mee met een foutmelding... en ik weet niet hoe ik het moet oplossen... kan er ook niks van op internet vinden.

zou het komen omdat ik mijn telefoon heb geupdate met jailbreak er nog op?
en wat moet ik nu doen graag hoor ik het van jullie.

mvg, Sander.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 april 2014 om 22:55 ----------

error code 3194 tijdens herstellen / updaten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 april 2014 om 22:56 ----------

ik volg nu dit https://www.youtube.com/watch?v=-Iy_ULKK_1k hopelijk werkt het

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 april 2014 om 23:01 ----------

heeft niet geholpen nu krijg ik

"de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-14, 07:03
calibra calibra is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: belgie(gent)
Berichten: 82
Standaard

herstellen in dfu mode
  #3  
Oud 17-04-14, 08:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Klopt dat je problemen krijgt. Een telefoon met jailbreak kun je NIET direct, over the air updaten, op het toestel zelf. Bij een jailbreak worden bepaalde iOS bestanden verwijderd iod om ruimte te maken voor de jailbreak bestanden. Daar komt dit door.

Best om nu idd je iPhone in dfu proberen te herstellen.
  #4  
Oud 17-04-14, 09:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sander1991 Bekijk bericht
error code 3194 tijdens herstellen / updaten
Het host bestand is verknoeid of er wordt getracht om een firmware te installeren die niet meer ondertekend wordt door Apple. Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "3194 hosts" om tips te vinden om het hosts bestand te corrigeren.

Citaat:
de iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1)
Dat kan een hardware fout zijn maar kan ook te maken hebben met het bovenstaand.

Zet het ding in DFU mode en herstel met iTunes 11.1.5 naar iOS 7.1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navfree wilt niet opstarten assuss iPad Navigatie 0 12-01-14 21:47
Agenda app Iplan wilt niet meer opstarten. gmoustaqir iPhone Apps 4 22-05-13 17:53
Iphone 2G met 3.1.2 Wilt niet opstarten ... HELP :) Ken Van Accolyen iPhone algemeen 1 17-01-11 16:08
tethered-toestel wilt niet meer opstarten met behulp blackra1n ab156 Archief 1 16-02-10 15:23
Niet opstarten na update 2.1 Legionair Archief 1 18-09-08 23:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.