//

ringtones overzetten naar iphone

ringtones overzetten naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik mijn gewenste ringtone al omgezet naar m4r en in de finder is hij ook zichtbaar als 'beltoon'. echter, ik krijg hem niet naar mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-04-14, 19:55
fireflies fireflies is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard ringtones overzetten naar iphone

ik mijn gewenste ringtone al omgezet naar m4r en in de finder is hij ook zichtbaar als 'beltoon'. echter, ik krijg hem niet naar mijn iphone middels synchroniseren? wat moet ik doen om dit wel te laten werken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-14, 11:45
Bosjeroen Bosjeroen is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem sinds de update naar 7.1.1 zijn mijn gemaakte ringtones niet meer in te stellen als ringtone op de Iphone.
In Itunes staan ze gewoon als tone en op mijn Iphone- via Itunes- ook maar 'grijs' alsof ze niet geactiveerd zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtones overzetten ReZon iPhone algemeen 0 27-12-13 18:07
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? TheMelodyLadyx iPhone algemeen 4 01-07-13 02:13
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over Northsider Ringtones en Wallpapers 2 30-01-10 20:22
Ringtones naar Iphone overzetten lukt niet?? Timbaland Ringtones en Wallpapers 9 26-09-09 10:29
Windows: 2 vragen: Films naar iPhone + ringtones Martijn030 iTunes 7 31-08-08 17:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.