//

Na updaten 7.1.1 inloggen op Wi-Fi netwerk niet mogelijks op zowel de 4S als de 5S

Na updaten 7.1.1 inloggen op Wi-Fi netwerk niet mogelijks op zowel de 4S als de 5S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Luitjes, Na de update van 7.1.1 houdt mijn 5S en 4S het wachtwoord niet vast van het Wi-Fi netwerk. Mijn ASUS tablet blijft gewon verbinding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-04-14, 09:14
WilcoNL WilcoNL is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard Na updaten 7.1.1 inloggen op Wi-Fi netwerk niet mogelijks op zowel de 4S als de 5S

Luitjes,

Na de update van 7.1.1 houdt mijn 5S en 4S het wachtwoord niet vast van het Wi-Fi netwerk. Mijn ASUS tablet blijft gewon verbinding houden. Netwerk vergeten en opnieuw inloggen werken niet. Wie heeft voor mij de oplossing ??

mvg Wilco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-14, 09:19
nickw nickw is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Ik heb dit ook eens met mijn 4s gehad, wat bij mij toen hielp was even handmatig je netwerk invoeren.

Gr nick
  #3  
Oud 27-04-14, 09:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WilcoNL Bekijk bericht
Wie heeft voor mij de oplossing ??
Op een iPhone 4S kan dat probleem optreden na een serie van OTA updates. Voer eerst een harde reset uit. Als dat niet helpt dan probeer het volgende:

1) Synchroniseer de iPhones met iTunes. Er worden nu ook backups gemaakt;
2) Herstel de iPhones met iTunes naar iOS 7.1.1;
3) Laat na het herstel iTunes terug synchroniseren;

Succes gewenst.
  #4  
Oud 27-04-14, 09:28
WilcoNL WilcoNL is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Hallo Nick,

Ik heb het net geprobeerd handmatig het netwerk in te voeren maar helaas geen verbetering. Toch bedankt voor je reactie.

mvg Wilco

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 april 2014 om 10:59 ----------

Ondanks alle oplossingen blijft de Iphone clan hardnekkig ik het geen verbinding willen maken met mijn Wi-Fi netwerk.
Mijn ASUS tablet heeft ondanks de reset van het modem nog steeds verbinding met het Wi-Fi netwerk.

mvg Wilco
  #5  
Oud 27-04-14, 12:11
jordy94 jordy94 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 58
Standaard

In plaats van een volledige herstel kun je ook alleen de netwerkinstellingen herstellen:
Ga naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.

Maar dit is eigenlijk hetzelfde als netwerk vergeten. Niet geschoten is altijd mis
  #6  
Oud 27-04-14, 22:16
WilcoNL WilcoNL is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 3
Standaard

Het probleem werd volgens mij veroorzaakt door mijn router. Door te spelen met de MAC adressen te disable en enable kon de i phone clan in een keer verbinding maken. Volgens KPN zou dat niet kunnen maar het is wel heel frappant dat allen de iphones hier last van hadden en mijn ASUS tablet niet.
Mijn beide Iphones hebben weer verbinding met het Wi-Fi netwerk en onthouden het ww. Een ieder bedankt voor het meedenken.

mvg Wilco
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App voor zowel Iphone als Samsung fba0512 iPhone Apps 1 31-01-13 21:27
inloggen op eigen draadloos netwerk lukt niet Bartje iPhone algemeen 2 22-01-10 12:56
SIM plots niet herkend: ook na restore zowel iphone als itunes geblokkeerd josien9 iTunes 5 09-05-09 11:51
Video: Azureus: zowel torrent als convertor nu! Puck84 Muziek, foto & video 0 28-04-09 21:42
Wi-Fi doet het thuis niet meer. Na inloggen op ander netwerk RamonPouw Archief 11 22-10-07 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.