iPhone 5c blijft in herstelmodus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Lijkt er een beetje op dat de iPhone min of meer "bricked" is. Als je beschikking hebt over een Mac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 mei 2014 om 20:09 ---------- Mac heb ik zo niet bij de hand, is deze fix er ook voor windows pc? zit momenteel op windows 8.1 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee, Xcode draait alleen op een Mac.
|
|
|||
|
|||
Aii, andere oplossingen nog aanwezig in windows?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een oudere macbook. Hierdoor kan ik Xcode niet installeren
Hou mij op de hoogte of Xcode een oplossing biedt. Groet Timo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Xcode werkt bij mijn gebrickte iphone 5! Heb het geïnstalleerd op mijn nieuwe imac van vorig jaar. Echter werkt het niet met nog een iphone 4s die ik nog had liggen. |
|
|||
|
|||
Wie wil een poging doen om mijn iPhone 5c middels Xcode te hetstellen?
Ik heb nog geen oplossing gevonden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem, ik kan beschikken over xcode op een mac maar hoe los je het dan op?
Wat moet je precies doen in xcode? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
offtopic....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het niet opgelost gekregen
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s blijft in herstelmodus | yordyman | iPhone algemeen | 11 | 09-03-14 22:33 |
iPhone 3g blijft in herstelmodus na reparatie | roalt97 | iPhone algemeen | 2 | 21-06-12 20:50 |
iphone blijft in herstelmodus | venneke | iPhone algemeen | 2 | 07-02-12 22:23 |
iPhone: Iphone blijft in herstelmodus na herstellen. | coolegino | Jailbreak | 2 | 24-10-11 17:12 |
iPhone 4G, blijft in herstelmodus hangen! | niet zichtbaar | iPhone algemeen | 16 | 11-02-11 09:05 |
|
|