iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 wordt niet meer in Windows 7 herkent bij verkenner (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/154275-iphone-4-wordt-niet-meer-windows-7-herkent-verkenner.html)

nataliel 04-05-14 13:37

iPhone 4 wordt niet meer in Windows 7 herkent bij verkenner
 
Goedemiddag,

Sinds afgelopen week wordt mijn iPhone 4 niet meer herkent door mijn laptop. Wanneer ik mijn iPhone aansluit d.m.v. de geleverde USB kabel hoor je wel het geluidje dat hij connectie maakt met mijn laptop, maar vervolgens zie ik mijn iPhone nergens staan bij 'deze computer'. In iTunes herkent hij mijn iPhone wel.. Mijn laptop heeft mijn iPhone altijd herkent en kon altijd foto's van mijn iPhone afhalen en op mijn laptop zetten. Wie weet wat ik kan doen?

Een ander probleem is dat ik op mijn iPhone fotostream heb ingeschakeld en fotostream ook terug vindt bij 'mijn documenten' en dan 'fotostream'. Helaas staan er in mijn fotostream op mijn laptop geen foto's, ook zo vreemd. Ik wil graag de vele foto's van mijn iPhone op mijn computer zetten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes.

Guest-20180925190238 04-05-14 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nataliel (Bericht 958811)
Mijn laptop heeft mijn iPhone altijd herkent en kon altijd foto's van mijn iPhone afhalen en op mijn laptop zetten. Wie weet wat ik kan doen?

Als er geen plaatjes in de Filmrol (/Media/DCIM/100APPLE/) staan kan Windows Verkenner de iPhone niet herkennen. Maak eens een foto en probeer het nog eens.

nataliel 04-05-14 13:49

1 Bijlage(n)
Er staan heel veel foto's in de filmrol. Mijn laptop heeft mijn iPhone altijd herkent en kon altijd mijn foto's van mijn iPhone afhalen en op mijn computer zetten. Plots van de ene op de andere dag werd hij niet meer herkent in 'deze computer', voor alsnog wel gewoon in iTunes en bij het aansluiten van mijn iPhone hoor je wel het connectie geluidje.

nataliel 04-05-14 14:01

2 Bijlage(n)
Zie foto. Er staat een driehoekje met uitroepteken bij mijn iPhone. De drivers zijn wel up to date. Iemand enig idee?

Rav3n 04-05-14 14:12

Alles loskoppelen.
pc rebooten.
Andere usb-poort?

nataliel 04-05-14 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n (Bericht 958817)
Alles loskoppelen.
pc rebooten.
Andere usb-poort?

In mijn laptop zitten 4 usb-poorten, allemaal geprobeerd. Bij allen hetzelfde verhaal. Laptop rebooten? Wat houdt dat in?

HooijmansNL 04-05-14 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nataliel (Bericht 958818)
Laptop rebooten? Wat houdt dat in?

Rebooten is het Engelse woord voor opnieuw opstarten....

Rav3n 04-05-14 14:56

Kortgeleden een gelijksoortig probleem opgelost via itunes:
Werkbalk bovenin - klik Help - klik Diagnotische test uitvoeren ;)

nataliel 04-05-14 15:04

Ook al gebeurd. Lost helaas niks op.

spone1 04-05-14 15:32

Probeer eens om iTunes te verwijderen (configuratiescherm > programma's en onderdelen) en het dan opnieuw te installeren.

shelgiz 05-05-14 13:06

Hij vind ook de iphone niet meer, geeft aan dat de drivers goed zijn.

nataliel 05-05-14 13:56

Heeft iemand nog een oplossing? Heb echt van alles geprobeerd, helaas zonder succes.

Guest-20180925190238 05-05-14 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nataliel (Bericht 958977)
Heeft iemand nog een oplossing?

Dan maar een drastische maatregel? Verwijder iTunes + Mobile Device Drivers, incl. alle registry entries, met Revo Uninstaller. Herstart de PC en installeer iTunes 11.1.5 opnieuw.

http://www.revouninstaller.com/

nataliel 05-05-14 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 958978)
Dan maar een drastische maatregel? Verwijder iTunes + Mobile Device Drivers, incl. alle registry entries, met Revo Uninstaller. Herstart de PC en installeer iTunes 11.1.5 opnieuw.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller

Precies gedaan zoals je hierboven vertelde. Helaas zonder effect :mad: Hij geeft bij apparaatbeheer nog steeds dit aan: Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)

shelgiz 05-05-14 14:43

Hier ook nog steeds hetzelfde

rubbererobbie 05-05-14 14:59

:-) wel eens gehoord van een fix van windows voor het "code31" verhaal ?

Code 31 duid meestal op een beschadigd register van windows , of van bepaalde drivers van windows die niet meer goed werken , waardoor het register " volloopt " met allerlei data , wat weer voor een crash zorgt .Typisch Windows bug met evenveel zoveel " fix" tools e.d , Register van Windows is redelijk stabiel,mits er geen gekke dingen mee gebeuren zoals programma's verwijderen zonder een nieuwe herstart, of bepaalde update's van het besturingsysteem , en dat bij het installeren daarvan , "iets " niet helemaal goed gaat .

Gooi maar eens een muntje in de google machine en je zal tientallen oplossingen vinden om dit (evt.) te verhelpen,niet gelijk de Iphone als schuldige aanwijzen .

suc6

C:\Documents and Settings\Administrator>Max Utilities_Dump_Tool.exe

Windows Code 31 may caused by some of the following errors



System Crashes
Windows Operating System Problems
Registry entry not found
Windows Startup Errors
Error Symptom include:
Ccomputer freeze

nataliel 05-05-14 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie (Bericht 958991)
Gooi maar eens een muntje in de google machine en je zal tientallen oplossingen vinden om dit (evt.) te verhelpen,niet gelijk de Iphone als schuldige aanwijzen .

suc6

Tuurlijk heb ik gelijk gegoogled op foutcode 31, alleen vond ik geen oplossingen helaas. Staat ook vaak veel in het Engels en mijn Engels is niet zo heel best. Als jij zou weten hoe ik dit kan oplossen hoor ik dat natuurlijk graag. Bedankt voor je antwoord.

juan1 05-05-14 20:43

Je kunt ook even in het register het volgende aanpassen, ga naar:
uitvoeren, regedit,
HKEY_LOCAL_MACHINE, dan
SYSTEM, dan
Currentcontrolset, dan
Enum, dan
USB,
daar zie je alle VID_****** staan.
open elke VID tot ge het volgende ziet staan:
@oem211.inf,%iPhone.DeviceDesc%;Apple Mobile Device USB Driver,
verwijder die VID, bij mij staat er nog zo'n VID met verwijzing naar:
Apple iPhone.
verwijder die ook en sluit dan af.
Herstart je pc en het zou dan moeten werken.
Heb zo al verschillende mensen kunnen helpen.
OPGELET: neem eerst even een backup van je register, in het geval dat het mis gaat kunt ge teruggaan naar de oude stand.

SasM 22-01-15 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 958812)
Als er geen plaatjes in de Filmrol (/Media/DCIM/100APPLE/) staan kan Windows Verkenner de iPhone niet herkennen. Maak eens een foto en probeer het nog eens.

Top, veel geprobeerd, deze tip werkt!

cimbomboy 15-07-15 07:57

Deze tip kan ook werken, namelijk bij mij werkte alleen dit!



Ik had exact hetzelfde probleem, opeens werd mijn iPhone 6 niet meer herkend. Wel geluidje dat er een usb apparaat wordt aangesloten maar dat was het dan ook.

Kabeltjes verwisselen, andere usb poort, apparaten resetten, niets hielp!

Mijn supersimpele oplossing was uiteindelijk:

Ga naar configuratiescherm -> hardware en geluiden -> Apparaten en printers

(of direct naar apparaatbeheer, afhankelijk van je computer)

Daar staat bij Apple iPhone een uitroepteken wat een foutmelding aangeeft.

Rechtermuisknop -> Stuurprogramma opnieuw installeren -> binnen 5 seconden is je probleem opgelost en verschijnt je iPhone direct automatisch in 'Deze Computer'!

Succes!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.