Mijn iPhone 5 start niet meer op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij helpen ik zie alleen het appeltje....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 5 start niet meer op.
Wie o wie kan mij helpen ik zie alleen het appeltje.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer om te beginnen eens een harde reset uit. En leg uit er allemaal gebeurd is.
|
|
|||
|
|||
Wilde vanmiddag m'n email lezen en het scherm werd wit en liep vast.. Daarna ging die uit en wilde niet meer opstarten alleen tot het appeltje en weer uit
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat de bootspanning te laag is. Sluit de iPhone met de originele Lightning kabel aan de originele lader aan. Voer dan een harde reset uit. Laat de iPhone aan de lader. Na een tijdje zou de iPhone moeten opstarten.
|
|
||||
|
||||
Timosha, kan het ook zo zijn dat het geheugen helemaal vol is?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone 3gs start niet meer op | mississix | iPhone algemeen | 0 | 09-09-13 21:07 |
Mijn iphone start niet meer op. | boopie333 | iPhone algemeen | 3 | 03-09-11 00:06 |
help mijn iphone start niet meer | cherrytop | iPhone algemeen | 2 | 02-04-11 11:43 |
HELP!!!! mijn iphone 3g 16 gb start niet meer op reset | vcau32 | Archief | 2 | 11-06-09 11:37 |
HELP mijn iphone start niet meer op | Kettingzaag | Archief | 1 | 01-11-08 19:41 |
|
|