//

Hoe opname dictafoon naar pc brengen?

Hoe opname dictafoon naar pc brengen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, ik ben een beetje verdrietig. Heb een lange opname met de dictafoon gemaakt en kan nergens op dit forum een goed antwoord vinden hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-05-14, 00:20
Curada Curada is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Standaard Hoe opname dictafoon naar pc brengen?

Mensen, ik ben een beetje verdrietig. Heb een lange opname met de dictafoon gemaakt en kan nergens op dit forum een goed antwoord vinden hoe ik die via iTunes simpel naar m'n pc kan brengen en daar kan afspelen. Is er misschien toch iemand die het wel weet en het wil vertellen?

Ik heb een iphone 4 en kan niet begrijpen waarom Apple het allemaal zo onnodig ingewikkeld maakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-14, 07:47
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Sluit je iPhone aan
Open iTunes
Klik onder Apparaten je iPhone aan
Ga rechts naar de tab Muziek
Vink "Inclusief gesproken memo's" aan
Synchroniseer

Je opnamen zijn nu te vinden onder "Gesproken memo's" in iTunes
  #3  
Oud 07-05-14, 07:50
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

https://www.machelp.nl/mactips/iphon...n-app-tip.html

misschien is dit wat je zoekt!
Succes
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart
  #4  
Oud 07-05-14, 11:06
Curada Curada is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Standaard

Dag mensen, dankjewel voor de snelle reacties! Mijn probleem is dat als ik m'n telefoon aansluit op iTunes en naar Bestand-Apparaten ga, niet mijn iPhone daar zie staan. Ondanks dat die wel steeds synchroniseert als ik 'm aansluit. Ook als ik op het tekentje rechtsboven klik met "iPhone" krijg ik of niks te zien of een overzicht van m'n telefoon maar daarbij nul komma nul bestanden, geen foto's en dus ook geen memobestanden.
  #5  
Oud 07-05-14, 11:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Curada Bekijk bericht
Mijn probleem is dat als ik m'n telefoon aansluit op iTunes en naar Bestand-Apparaten ga, niet mijn iPhone daar zie staan.
Misschien is het duidelijker met een plaatje:

  #6  
Oud 07-05-14, 12:55
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

En mocht je dat ook niet zien...

  #7  
Oud 08-05-14, 11:38
Curada Curada is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Standaard

Ahaaa! Toon zijbalk, daar is-tie, pfffff, waarom start-ie die nu niet meteen mee... Super bedankt hoor! Kom ik wel meteen bij de volgende vraag, nu wil ik die muziek incl. gesproken memo's laten synchroniseren en dan krijg ik een melding dat "De Iphone is gesynchroniseerd met een andere iTunes-bibliotheek op UW-C5B27AE94E66. Wilt u deze iPhone wissen en met deze iTunes-bibliotheek synchroniseren?
Een iPhone kan maar met één iTunes-bibliotheek tegelijk worden gesynchroniseerd. Door deze iPhone te wissen en te synchroniseren wordt de gehele inhoud ervan vervangen door de inhoud van deze iTunes-bibliotheek." Dan kan ik kiezen uit Wissen en synchroniseren en Annuleren. Als ik Annuleren kies, gebeurt er dus niks en de andere knop durf ik nu niet te klikken omdat het erop lijkt dat hij dan mijn iPhone wist. Er staat een grote dictafoonopname op en die wil ik absoluut niet kwijtraken. Ik snap niet wat hij bedoelt met die "andere iTunes-bibliotheek" en hoe ik die kan bekijken en verwijderen. Jullie vast wel...??
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png foutmelding itunes.png‎ (41,4 KB, 9x gelezen)
  #8  
Oud 08-05-14, 12:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Curada Bekijk bericht
...dan krijg ik een melding dat "De Iphone is gesynchroniseerd met een andere iTunes-bibliotheek op UW-C5B27AE94E66.
Dat betekent dat die iPhone inderdaad ooit met een andere iTunes bibliotheek gesynchroniseerd werd. Of jij dat gedaan hebt of iemand anders maakt voor de iPhone niet veel uit (want in een bepaalde instelling op de iPhone staat met welke bibliotheek het ding vroeger gesynchroniseerd werd).

Je weet nu waar de iPhone in de zijbalk staat. Klik rechts op het iPhone icoontje en kies "Aankopen overzetten". Als het goed zou is de iPhone dan moet synchroniseren met de nieuwe bibliotheek.

Succes gewenst.
  #9  
Oud 08-05-14, 17:03
Curada Curada is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 8
Standaard

Super bedankt, het is gelukt, al heb ik voor de zekerheid eerst nog even gemakkelijk het Dictafoon-bestand van de telefoon geplukt met TouchCopy, eigenlijk onvoorstelbaar dat met zo'n simpel programma'tje de klus echt binnen een minuut en heel gebruiksvriendelijk geklaard is, terwijl ik op iTunes eerste uren moet turen en dan hulp moet vragen om erachter te komen hoe het zit. Het mooie daarvan is natuurlijk dat er nog veel mooiere en makkelijker dingen dan iTunes etc. mogelijk zijn in de nabije toekomst. Nogmaals dank!
  #10  
Oud 08-05-14, 17:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Curada Bekijk bericht
...terwijl ik op iTunes eerste uren moet turen en dan hulp moet vragen om erachter te komen hoe het zit.
Tja, dat kan je ook allemaal vinden op de support pagina's van Apple:

iTunes - Apple Support

die pagina zal ook wel in het Nederlands bestaan maar daar mag je zelf naar zoeken. Succes verder.
  #11  
Oud 23-12-15, 00:50
Tom1000 Tom1000 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 1
Standaard

Dat Touchcopy werkt echt goed, bedankt voor de tip!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dictafoon opname iphoneEd iPhone algemeen 2 27-07-13 16:43
opname met Dictafoon verdwenen? TeunJannie iPhone Apps 3 11-03-13 21:44
Dictafoon opname overzetten naar pc Zekallaizen10 iPhone algemeen 2 18-02-12 23:15
iPhone: Hoe het beste 2G met fw 3.0 naar 3.1.3 brengen? ABKtje Jailbreak 6 03-10-10 09:52
dictafoon en mislukte opname Floor Orlemans Archief 1 06-11-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.