iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Mails verwijderen ipv archiveer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/154435-mails-verwijderen-ipv-archiveer.html)

Chanella 08-05-14 21:56

Mails verwijderen ipv archiveer
 
Ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee zit. Ik weet niet of het misschien door de laatste update komt, maar dat zou best kunnen.

Namelijk: bij de iphone mail app; als ik naar rechts schuif om een mail te verwijderen staat er: Meer | Archiveer
Terwijl er normaal altijd Verwijder stond op de plek van Archiveer. Als ik op Meer klik > verplaats bericht > prullenmand verwijderd 'ie volgensmij wel, maar dit is een enorme omweg. Ook als ik de mail open stond er eerst een prullenbakje, waar nu een "doosje" staat?

Nu heb ik dit probleem opgezocht op google, ik kreeg redelijke oplossingen. Namelijk dat je bij instellingen > mail > op het mail account klikken > geavanceerd (???) > en dan archiveer uitzetten ofzo.
Maar! Er staat bij mij helemaal geen geavanceerd??? :confused:

Nu hadden ze het wel over gmail accounts en ik heb dus outlook accounts. Maar het moet wel te veranderen zijn toch? Bovendien kon het eerst gewoon wel.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik vind dit ontzettend vervelend.

------

Ik heb (heel stom, niks voor mij?!) niet op het grijze pijltje gedrukt naast het mail account, aangezien ik dacht dat je dan meteen uitlogd ofzo. Stom stom stom. Heel erg bedankt voor de (snelle ;D) reacties!!!

Chanella 09-05-14 03:38

???
 
Hoe lang duurt het voordat iemand reageert? :O

KvdS 09-05-14 06:54

Nou, nou rustig aan hoor, zo maak je vrienden hoor. Doe je dat thuis ook zo??????

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 mei 2014 om 06:56 ----------

Als je een veeg beweging maak en er staat 'archiveer' dan doe je dat bij een imap adres, bij een pop adres staat er 'Prullenmand'..

uitsmijter 09-05-14 13:01

Nu heb ik dit probleem opgezocht op google, ik kreeg redelijke oplossingen. Namelijk dat je bij instellingen > mail > op het mail account klikken > geavanceerd (???) > en dan archiveer uitzetten ofzo.
Maar! Er staat bij mij helemaal geen geavanceerd??? :confused:

Je zit wel goed hoor.
Er staat daar ergens : ''zet verwijderde berichten in''
daar kan je aanvinken : Verwijderd of Archief, bij jou staat waarschijnlijk Archief aangevinkt.

KvdS 09-05-14 13:47

Als je naar je imap account gaat
Instellingen - mail - imap account bv gmail, dan staat dat bovenin je emailadres met een grijs pijltje toets daarop en je komt in het volgende blok. Onderaan staat geavanceerd en toets daar ook weer op.

Succes

Techfreak 09-05-14 18:22

1 Bijlage(n)
Naar je mail instelingen gaan en dan geavanceerd en dan zou je dit moeten zien. (Zie afbeelding)

HooijmansNL 09-05-14 21:53

Laat me raden, het gaat om een Gmail account? Zo ja, download de Gmail app maar, want iOS en Mac hebben nogal wat moeilijkheden met Gmail...

Techfreak 10-05-14 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HooijmansNL (Bericht 959550)
Laat me raden, het gaat om een Gmail account? Zo ja, download de Gmail app maar, want iOS en Mac hebben nogal wat moeilijkheden met Gmail...

Nog nooit geen last mee gehad in al die jaren. :)

ballegooier 10-05-14 02:31

Ben ook wel benieuwd...... :p

Chanella 10-05-14 05:02

[QUOTE=KvdS;959452]Nou, nou rustig aan hoor, zo maak je vrienden hoor. Doe je dat thuis ook zo??????

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 mei 2014 om 06:56 ----------

QUOTE]


Bedoelde ik niet verkeerd! :)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 mei 2014 om 05:03 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 959483)
Als je naar je imap account gaat
Instellingen - mail - imap account bv gmail, dan staat dat bovenin je emailadres met een grijs pijltje toets daarop en je komt in het volgende blok. Onderaan staat geavanceerd en toets daar ook weer op.

Succes


Ik heb het gevonden! Heeel erg bedankt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.