iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone na reparatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/154495-iphone-na-reparatie.html)

karizma50 11-05-14 21:34

Iphone na reparatie
 
Hallo,
Ik heb sinds kort mijn iphone 4s zijn batterij laten vervangen, maar nu ik hem weer heb komen er meer problemen opduiken!!!
Ik zie gewoon soort van kleine lichtgekleurde bubbeltjes links boven achter mijn scherm alsof er van achteren lucht is ingedaan?? En nadat ik mijn simkaart erin deed ging hij zonder te vragen naar ontgrendeling zoeken naar service en dat lukte natuurlijk ook niet?
Weet iemand hoe dit allemaal komt? De man die hem repareerde snapt het volgensmij ook niet, hij zij gebruik m maar 2/3 dagen zo dan vraag ik ernaar :S

Ik hoor graag van jullie
MvG

rubbererobbie 11-05-14 21:37

terug gaan naar de apple (re)seller die hem gerepareerd heeft en garantie claimen ...

suc6

karizma50 11-05-14 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie (Bericht 959701)
terug gaan naar de apple (re)seller die hem gerepareerd heeft en garantie claimen ...

Jammer genoeg had ik geen garantie meer dus moest ik hem maar ergens anders repareren zodat ik er niet heel wat voor hoefde te betalen. En daar word ik ook al gek om! En ik denk trouwens dat het iets met de backlight te maken heeft?

wadzeiler 11-05-14 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 (Bericht 959700)
Hallo,
Ik heb sinds kort mijn iphone 4s zijn batterij laten vervangen, maar nu ik hem weer heb komen er meer problemen opduiken!!!
Ik zie gewoon soort van kleine lichtgekleurde bubbeltjes links boven achter mijn scherm alsof er van achteren lucht is ingedaan?? En nadat ik mijn simkaart erin deed ging hij zonder te vragen naar ontgrendeling zoeken naar service en dat lukte natuurlijk ook niet?
Weet iemand hoe dit allemaal komt? De man die hem repareerde snapt het volgensmij ook niet, hij zij gebruik m maar 2/3 dagen zo dan vraag ik ernaar :S

Ik hoor graag van jullie
MvG

zeker niet bij een apple autorised adres laten repareren?

karizma50 11-05-14 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wadzeiler (Bericht 959711)
zeker niet bij een apple autorised adres laten repareren?

Nee, heb ik spijt van. Ik dacht gaat me veel kosten dan, maarjha alsnog gaat het nu watmeer kosten.

wadzeiler 11-05-14 23:02

Sinds kort is Microfix (leiden en Amsterdam) aangesteld als autorised iPhone reparateur, maar weet niet of die je nu nog kunnen helpen

suzuki2002 12-05-14 05:54

Waarom heb je in 1ste instantie je batterij laten vervangen ????

Guest-20180925190238 12-05-14 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 959730)
Waarom heb je in 1ste instantie je batterij laten vervangen ????

Dat staat in het andere "batterijprobleemtopic" van de TS:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-batterij.html

Affinity 12-05-14 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 959730)
Waarom heb je in 1ste instantie je batterij laten vervangen ????

Ik zou vermoeden omdat deze kapot was.

suzuki2002 12-05-14 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Affinity (Bericht 959746)
Ik zou vermoeden omdat deze kapot was.

Nee ik dus niet vandaar mijn vraag , maar goed , ik vind het prima .

karizma50 12-05-14 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 959730)
Waarom heb je in 1ste instantie je batterij laten vervangen ????

Mijn batterij was niet meer goed, vandaar dat ik hem liet vervangen. Die man van de reparatie weet ook niet wat het probleem is? Ik hoor graag van jullie als jullie een vermoeden hebben van wat het is.

faire4u 13-05-14 00:04

En heeft die intussen al "service / netwerk" gevonden of is die nog steeds aan het zoeken? Hij was/is simlockvrij?

suzuki2002 13-05-14 08:10

En waarom was je batterij niet meer goed , wat was het probleeem met de batterij ?

karizma50 13-05-14 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door faire4u (Bericht 959809)
En heeft die intussen al "service / netwerk" gevonden of is die nog steeds aan het zoeken? Hij was/is simlockvrij?

Service is gevonden na paarkeer sim erin en uit te doen. Hij is simlockvrij

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 mei 2014 om 08:03 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 959817)
En waarom was je batterij niet meer goed , wat was het probleeem met de batterij ?

Mijn telefoon viel heel vaak rond de 40% uit

Appleuser 13-05-14 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wadzeiler (Bericht 959711)
zeker niet bij een apple autorised adres laten repareren?

Hier zijn er niet zo veel van in de omloop, in principe volstaat elk reparatiebedrijf die is ingeschreven bij de kvk en de 'normale'(lees gemiddeld) gehanteerde prijs rekent + garantie bied op het vervangen onderdeel.

@karizma50 , ik zou hem naar een reparatiebedrijf bij jou in de buurt brengen die aan bovenstaande specificaties voldoet. Want goedkoop blijkt vaak (nu dus ook) duurkoop.

karizma50 13-05-14 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser (Bericht 959852)
Hier zijn er niet zo veel van in de omloop, in principe volstaat elk reparatiebedrijf die is ingeschreven bij de kvk en de 'normale'(lees gemiddeld) gehanteerde prijs rekent + garantie bied op het vervangen onderdeel.

@karizma50 , ik zou hem naar een reparatiebedrijf bij jou in de buurt brengen die aan bovenstaande specificaties voldoet. Want goedkoop blijkt vaak (nu dus ook) duurkoop.

Denk je dat apple hem nog zou accepteren? De batterij die er nu in zit is gewoon origineel dus misschien merken ze het niet eens

suzuki2002 13-05-14 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 (Bericht 959858)
Denk je dat apple hem nog zou accepteren? De batterij die er nu in zit is gewoon origineel dus misschien merken ze het niet eens


Die batterij kan dan wel origineel zijn , maar je apn nummer klopt niet meer .

Dit gaan ze echt wel zien.

karizma50 13-05-14 22:58

Ik heb ondertussen de man alweer gesproken. Hij zegt dat hij de lcd gaat veranderen. Behoud ik al mijn gegevens nog zodra hij mijn lcd vervangt?

Bubbly 13-05-14 22:59

Maakt het uit? Je hebt toch een back-up?

Edit: Oh, dat staat niet in dit topic of het andere. Even maken! + Doelde je eigenlijk op je jailbreak / firmware-versie? Als alles goed gaat dan behoud je gewoon je gegevens.

karizma50 13-05-14 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 959891)
Maakt het uit? Je hebt toch een back-up?

Beste bubbly ik ben van jouw kant en heb ook een jailbreak:p vandaar en zover ik weet kan ios 7.1.x nog niet gejailbreakt worden maar dat is offtopic.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.