//

Ben me icloud account vergeten

Ben me icloud account vergeten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Heb mijn Iphone laten repareren nu ik hem wil gebruiken zegt het apparaat dat ik hem moet aansluiten op Itunes en daarna me ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-14, 14:12
EugeneA EugeneA is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard Ben me icloud account vergeten

Beste leden,

Heb mijn Iphone laten repareren nu ik hem wil gebruiken zegt het apparaat dat ik hem moet aansluiten op Itunes en daarna me icloud email en wachtwoord moet intypen.

Deze weet ik helaas allebei niet meer omdat ik dat 2,5 jaar geleden 1x gebruikt heb en niet meer weet wat het was.
Op de Imac die ik toen destijds gebruikt heb om de IPHONE te activeren heb ik ook geprobeerd omdat ik dacht dat hij de gegevens van me icloud account opgeslagen had.
Hier krijg ik de melding dat mijn Itunes geupdate moet zijn omdat die deze iphone niet ondersteund. Dan ga ik de nieuwe Itunes downloaden en dan krijg ik de melding dat me Software van Apple OS te oud is. Weet iemand hoe ik dit kan oplosssen en weer me telefoon in gebruik kan nemen?

Alsvast bedantk!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-14, 14:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EugeneA Bekijk bericht
Op de Imac die ik toen destijds gebruikt heb om de IPHONE te activeren heb ik ook geprobeerd omdat ik dacht dat hij de gegevens van me icloud account opgeslagen had.
Kijk eens in de Keychain Access (Sleutelhangertoegang?) van die iMac of daar het iCloud account in staat.

Als het hier om een iCloud Activation Lock gaat ga je toch de gegevens van het iCloud account, waar je Find my iPhone mee aangezet hebt, moeten vinden. Een Activation Lock is niet te omzeilen.

Citaat:
Dan ga ik de nieuwe Itunes downloaden en dan krijg ik de melding dat me Software van Apple OS te oud is.
Welke versie van OS X gebruik je dan?
  #3  
Oud 13-05-14, 17:08
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Je iCloud ID is ook wel bekend onder de naam Apple ID. Bijna altijd ook het adres dat je in de App Store gebruikt om nieuwe apps te downloaden. Vraag via deze site een nieuw wachtwoord op.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #4  
Oud 13-05-14, 22:25
EugeneA EugeneA is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard

Ik heb op dit moment mac os x vesie 10.5.8 alleen Itunes zegt dat er Itunes 11.1 of hoger vereist is. Wat nu?
  #5  
Oud 13-05-14, 22:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EugeneA Bekijk bericht
Wat nu?
Voor iOS 7 is inderdaad iTunes 11.1.x vereist. Je zal OS X moeten updaten naar minimaal OS X 10.6.8 Snow Leopard.
  #6  
Oud 14-05-14, 08:34
EugeneA EugeneA is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 3
Standaard

Kan ik dat via een link doen me OS X updaten om de nieuwe Itunes erop te zetten of moet ik de nieuwe software bij apple kopen?
  #7  
Oud 14-05-14, 08:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De installatie DVD van OS X 10.6.8 is nog steeds te koop bij Apple. Kost iets van een 20,- € dacht ik.

Als 10.6.8 geïnstalleerd is kan je verder updaten met de Mac App Store naar Lion, Mountain Lion of Mavericks (als jouw iMac dat ondersteund). De update naar OS X 10.9 Mavericks is trouwens gratis.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: ben mijn pincode vergeten maar itunes werkt niet? eelserins iTunes 1 16-02-14 00:54
iCloud wachtwoord vergeten van bestaand account JRMaatje iPhone algemeen 6 24-11-13 02:45
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda Jilly1982 iPhone algemeen 4 26-07-13 10:38
iCloud account kopieren naar nieuw account? bvstrien iCloud 0 08-02-13 11:11
2 apps gezocht (ben de titel ervan vergeten) greenbeauty Jailbreak apps en thema's 6 18-06-10 14:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.