//

Ihone 5S wordt niet herkend in Itunes

Ihone 5S wordt niet herkend in Itunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog even een vraagje aansluitend: heeft het zin de actie "wis alle inhoud en instellingen" op de iPhone toe te passen? Kan ik daarna de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 22-05-14, 09:58
hetklopt hetklopt is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 26
Standaard

Nog even een vraagje aansluitend: heeft het zin de actie "wis alle inhoud en instellingen" op de iPhone toe te passen? Kan ik daarna de apps vanaf iTunes selecteren en opnieuw installeren of loop ik dan nog steeds het risico dat ik niet kan synchroniseren?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 22-05-14, 10:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hetklopt Bekijk bericht
Nog even een vraagje aansluitend: heeft het zin de actie "wis alle inhoud en instellingen" op de iPhone toe te passen?
Als je dat dan toch wilt doen kan kan je beter een herstel met iTunes uitvoeren zonder een backup terug te zetten. In dat geval komt er een heel nieuw system image op de iPhone.

De apps kan je dan in iTunes selecteren en installeren.
  #43  
Oud 22-05-14, 10:08
hetklopt hetklopt is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 26
Standaard

het onderwerp 'herstel' onder 'wijzig' is grijs en kan niet geselecteerd worden.
  #44  
Oud 22-05-14, 10:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is allemaal heel raar. Zet de iPhone in DFU mode en herstel dan met iTunes. Als je niet weet wat DFU mode is dan klik op het blauwe vraagteken achter het woord DFU.
  #45  
Oud 22-05-14, 10:27
hetklopt hetklopt is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 26
Standaard

Verwijder ik hiermee de aanwezige besturingssoftware? Het lijkt mij een nogal riskante actie voor een leek, als ik ben.
  #46  
Oud 22-05-14, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hetklopt Bekijk bericht
Verwijder ik hiermee de aanwezige besturingssoftware? Het lijkt mij een nogal riskante actie voor een leek, als ik ben.
Ja en nee. DFU betekent Device Firmware Upgrade mode.
  #47  
Oud 22-05-14, 10:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Is echt niet riskant, het is zelfs een betere manier om je iOS apparaat te herstellen want de bootrom oid van de nieuwe iOS wordt gebruikt ipv reeds aanwezige op het apparaat.
  #48  
Oud 22-05-14, 11:03
hetklopt hetklopt is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 26
Standaard

Voor alle voorzichtigheid wacht ik maar tot na onze vakantie, die morgen start.
  #49  
Oud 12-08-14, 22:49
hetklopt hetklopt is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik heb het nog niet aangedurfd het laatste advies op te volgen. Ik heb bij updates wel ontdekt dat er een paar keer een wachtwoord werd gevraagd van een Apple-account, dat niet het mijne is. Dit is wellicht veroorzaakt bij het door de verkopende winkel overzetten van de app's van mijn vorige iPhone 4v naar de 5s. Deze app's heb ik onmiddellijk via het bekende kruisje verwijderd. Kunnen die dan nog 'slapend' aanwezig zijn? Hoe verwijder ik niet (meer) gewenste app's definitief van mijn iPhone, synchroniseren met iTunes lukt nog steeds niet. Hoe kan ik ontdekken welke app's met een ander ID dan het mijne op de iPhone staan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na nieuwe iTunes wordt iPhone 5 niet herkend Onyx iPhone algemeen 0 03-02-13 20:58
Iphone 5 wordt niet herkend (door Itunes) Desperation iPhone algemeen 6 30-11-12 13:49
Iphone 4 wordt niet herkend in Itunes passion4fashion iPhone algemeen 3 29-07-12 08:47
Ipod touch wordt niet herkend in Itunes ronie88 iTunes 1 30-08-10 11:18
iPhone wordt niet herkend door iTunes Ytz iTunes 16 04-08-09 07:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:48.