iPhone 5S batterij discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik heb een iPhone 5S en doe 2 dagen met de batterij, en als ik hem niet gebruik doe ik hem soms op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S batterij
Hoi iedereen,
Ik heb een iPhone 5S en doe 2 dagen met de batterij, en als ik hem niet gebruik doe ik hem soms op vliegtuigstand. Maar als ik de iphone dan alsnog gebruik is er opeens 10% weg, en heb er totaal niks mee gedaan. (Echter na een korte tijd is er al zoveel procent weg) Is dit normaal? Hebben meerdere mensen dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jij hebt niets met die iPhone gedaan. Maar ook in de vliegtuigstand draait er nog steeds een processor (en co-processor) die met honderden dingen bezig is, ook als jij niets met die iPhone doet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gebeurt af en toe. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er zijn nog andere dingen die in de achtergrond kunnen draaien. Denk bv. maar aan Whatsappje (die constant met een server verbonden is). Of de energie- en geheugenvreter Feesboek. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
Heb sinds gisteren het volgende gedaan:
Icloud account en gmail account verwijderd. Toen mn iphone uitgeschakeld. Daarna weer aan gezet en icloud en gmail weer erop gezet. Daarna de accu volledig laten leeglopen tot de iphone uitviel. Helemaal opgeladen en harde reset gedaan.. Nu na 4u gebruik nog 68% over op 13u standby |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S batterij | pedro270 | iPhone algemeen | 5 | 07-10-13 20:48 |
iPhone 4s batterij | Timmscf | iPhone algemeen | 2 | 04-11-12 22:17 |
iphone batterij | frerodes | iPhone algemeen | 1 | 14-08-12 09:00 |
Batterij iPhone 4S | timovanaagten | iPad algemeen | 5 | 13-03-12 11:23 |
iPhone 4 batterij | ric12 | iPhone algemeen | 9 | 12-11-10 13:00 |
|
|