iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone verwijders mail bij binnenhalen nieuwe mail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/154890-iphone-verwijders-mail-binnenhalen-nieuwe-mail.html)

Ilonap 26-05-14 11:53

Iphone verwijders mail bij binnenhalen nieuwe mail
 
Hoi hoi,

Sinds kort heb ik een iphone 4s. Maar heb al een paar keer gemerkt, dat deze bij het binnenhalen van nieuwe mail, andere berichten verwijderd. Maar hij verwijderd dus ook belangrijke mails (bijv. Bestellingen). Soms kijk ikeven vluchtig me mail door, maar als ik de volgende keer wil kijken zijn ze dus weg, en loop ik bestellingen mis.

Ik heb mijn mail ingesteld als imap.

Hoe los ik dit op. Ik ben echt een leek in dit soort dingen, dus help me alsjeblieft. Alvast bedankt.

Groetjes ilona

dvischjager 28-05-14 19:10

Probeer dit eens:

Instellingen > E-mail, contacten, agenda's > Kies het account onder "Accounts" > Synchr. e-mail > Geen limiet.

Laat even weten of dit werkt.

Ilonap 28-05-14 21:54

Ik ga naar email, contacten, agenda en klik daar op het account maar zie nergens synchr. Mail staan. Heb heb een imap account kan het daar aan liggen of moet ik wat op mijn labtop instellen. Hoor graag van je. Groetjes

dvischjager 28-05-14 22:41

Kan je wel gewoon bij die emails op je laptop? Dus de mails die op je iPhone verwijderd worden.

Ilonap 29-05-14 10:25

De mails blijven wel op mijn labtop staan, misschien dat ikdaar wat fout doe.

Even alle info.
- 2 laptops, op beide heb ik 3 email accounts toegevoegd als pop account. Bijbeide laptops blijven de mails er op staan (ze worden niet automatisch verwijderd)