iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   vrouw heeft net iphone gekocht, hoe delen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/154943-vrouw-heeft-net-iphone-gekocht-delen.html)

cadsite 27-05-14 17:52

vrouw heeft net iphone gekocht, hoe delen?
 
Wij hebben thuis 1 PC staan met iTunes erop. Hierop staat mijn apple-ID.
Vandaag heeft mijn vrouw een iPhone gekocht en de winkelier heeft samen met haar een nieuw apple-ID gemaakt.

Ik heb redelijk wat apps gekocht, kan ik dit op een eenvoudige manier delen met haar?

Ik heb er al veel over gelezen, maar toch raak ik er niet uit... :O

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 mei 2014 om 18:06 ----------

Typisch!!
Je zoekt een hele tijd en vindt niets. Het moment dat je de vraag stelt op een forum en verder zoekt vind je onmiddellijk het antwoord:

iPhone-apps delen met je partner via iTunes Thuisdeling - iPhoneclub.nl

Ik ga het nog eens goed doorlezen en testen, maar denk dat dit mijn antwoord is.

Aanvullingen blijven uiteraard altijd welkom.

dvischjager 27-05-14 23:15

Je kunt ook inloggen met jouw Apple ID op de iPhone van je vrouw. Dit doe je via Instellingen > iTunes en App Store > Apple ID: [jouw Apple ID] > Log uit. Dan log je via dat scherm weer in, en dan kan je via de App Store alle apps die met jouw Apple ID zijn aangeschaft downloaden op de andere iPhone.

cadsite 28-05-14 06:38

Versta ik dat juist?
Ik moet gewoon even uitloggen op haar gsm, inloggen met mijn account, weer uitloggen en inloggen met haar account en ze kan alles installeren wat ik gekocht heb?

dvischjager 28-05-14 07:18

Dat is juist! :)

arjan95 28-05-14 07:49

Née, terwijl jij ingelogd ben moet jij alles downloaden, vervolgens logt zij opnieuw in zodat ze bij haar eigen zaken kan.. De apps blijven altijd van jou, je kunt ze nooit "kopiëren" naar haar account. Ik hoop dat het zo duidelijk is uitgelegd.

yermolai 28-05-14 08:09

Stappenplan :

- uitloggen met haar itunes account,
- inloggen met jouw account,
- Jouw gekochte Apps downloaden.
- Weer uitloggen, jouw account.
- Inloggen met haar account.

Klaar

dvischjager 28-05-14 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 961138)
Née, terwijl jij ingelogd ben moet jij alles downloaden, vervolgens logt zij opnieuw in zodat ze bij haar eigen zaken kan.. De apps blijven altijd van jou, je kunt ze nooit "kopiëren" naar haar account. Ik hoop dat het zo duidelijk is uitgelegd.

Zo kan je het ook opvatten inderdaad

cadsite 28-05-14 18:05

Ik had het net even getest voor de reacties te lezen en kwam tot dezelfde conclusie.
Hoe zit het dan met updates van "mijn apps" op haar iPhone? Kunnen die enkel updaten met mijn apple ID of is dat niet nodig?

dvischjager 28-05-14 18:08

Zodra er een update is van een app die met jouw Apple ID gekocht is, moet je het wachtwoord van jouw Apple ID invoeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.