//

iPhone automatisch opladen uitzetten

iPhone automatisch opladen uitzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week een wekker gekocht waar ik ook mijn iPhone 5S kan op aansluiten. Maar als ik deze aansluit dan begint de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-05-14, 06:58
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard iPhone automatisch opladen uitzetten

Ik heb vorige week een wekker gekocht waar ik ook mijn iPhone 5S kan op aansluiten.
Maar als ik deze aansluit dan begint de iPhone automatisch op te laden, is het mogelijk om dit uit te zetten? Of kan het geen kwaad als de iPhone meerdere keren per dag tussendoor wordt opgeladen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-14, 19:02
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Ik weet niet of je het uit kan zetten via de instellingen van de wekker zelf, maar niet via de iPhone.

In principe is het beter om de batterij helemaal leeg te trekken, en hem dan weer helemaal op te laden. Het is geen ramp om hem meerdere malen op te laden. Zelf raad ik het af.
  #3  
Oud 28-05-14, 23:24
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik was afgelopen zaterdag bij de Genius Bar (Apple store in A'dam) voor reparatie aan mijn iPhone (ik kreeg om de 5 of 10 minuten een waarschuwing in beeld dat de temperatuur te hoog was) en heb gevraagd of het defect kon zijn veroorzaakt door het vaak aan de lader te hebben gelegd. Hij antwoordde dat het niet schadelijk / slecht was voor een iPhone om deze meerdere malen per dag aan de lader of pc te koppelen.

Zoals Dvischjager ook al schreef, het is geen ramp. Ik persoonlijk probeer om mijn iPhone pas te laden wanneer die in het rood staat, maar soms is het niet te vermijden om je iPhone meerdere keren te koppelen aan je lader/pc.

Laatst gewijzigd door faire4u; 28-05-14 om 23:38. Reden: Reden bezoek Apple store toegevoegd.
  #4  
Oud 29-05-14, 11:52
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Bedankt voor de antwoorden, ik laad mijn iPhone (en iPad) tegenwoordig ook pas op als ik melding krijg dat de accu bijna leeg is.

De accu van mijn vorige telefoon was nogal snel kapot, en ik las destijds dat het kan komen omdat de batterij te vaak opgeladen werd dus vandaar..
Maarja.. dat was ook geen fantastische iPhone
  #5  
Oud 29-05-14, 11:53
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Welke iPhone was dat dan?
  #6  
Oud 29-05-14, 12:45
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvischjager Bekijk bericht
Welke iPhone was dat dan?
Helemaal geen iPhone, het was een samsung..
  #7  
Oud 29-05-14, 12:47
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Oh ik vatte het dan anders op. Je zei 'Dat was ook geen fantastische iPhone'. Ik dacht dat je een bepaald model geen fantastische iPhone vond .
  #8  
Oud 29-05-14, 18:40
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Tussentijds meerdere malen opladen van een iPhone kan totaal geen kwaad.. Het wordt zelfs aangeraden door Apple op hun eigen instructie site. Wel wordt er gevraagd om eenmaal per maand je batterij volledig te laden en leeg te trekken om zo de batterij gezond te houden. Elke dag helemaal van 100% naar rood leeg te trekken heeft geen enkel invloed op de batterij en wordt ook nergens aangeraden.

Je kan je iPhone met een gerust hart op je wekker zetten zonder je ergens druk om te maken
  #9  
Oud 16-07-14, 11:54
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard

Ik heb hetzelfde voor maar dan in mijn wagen, alleen wordt hij dan niet telkens volledig opgeladen. Dus eens van 20 naar 60, van 50 naar 80 enz...

Ik vrees ook telkens voor de levensduur van mijn Iphone, maar dat is dus niet nodig?

Grtz
  #10  
Oud 16-07-14, 13:05
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NickB Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde voor maar dan in mijn wagen, alleen wordt hij dan niet telkens volledig opgeladen. Dus eens van 20 naar 60, van 50 naar 80 enz...

Ik vrees ook telkens voor de levensduur van mijn Iphone, maar dat is dus niet nodig?

Grtz
Zolang je eens in de maand hem maar wel helemaal leeg trekt (dat ie zelf uit valt) en dan weer tot 100% op laden
  #11  
Oud 17-07-14, 19:13
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
Zolang je eens in de maand hem maar wel helemaal leeg trekt (dat ie zelf uit valt) en dan weer tot 100% op laden
Een iPhone batterij volledig leeg laten lopen is geen goed idee volgens sommige heel deskundige personen op dit forum. Ik geef het maar even mee.
  #12  
Oud 28-07-14, 13:01
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Een iPhone batterij volledig leeg laten lopen is geen goed idee volgens sommige heel deskundige personen op dit forum. Ik geef het maar even mee.
Heb je helemaal gelijk in, toch doe ik het wel met regelmaat omdat ik merk dat mijn accu af en toe in de war is. Dit is voor mijn gevoel de enige manier om de accu redelijk te krijgen.

Maar gelijk heb je wel
  #13  
Oud 29-07-14, 07:45
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
Heb je helemaal gelijk in, toch doe ik het wel met regelmaat omdat ik merk dat mijn accu af en toe in de war is. Dit is voor mijn gevoel de enige manier om de accu redelijk te krijgen.

Maar gelijk heb je wel
Als het werkt voor jou, dan moet je het zeker niet laten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na het uitzetten van mijn iphone gaat deze automatisch weer aan. Ib74 iPhone algemeen 6 06-03-13 21:45
automatisch update ipad2 uitzetten? rikkie123 iPad algemeen 2 08-03-12 11:23
opladen uitzetten Twman iPhone algemeen 3 25-01-12 16:06
Iphone niet op automatisch slot allen bij opladen keescross iPhone algemeen 0 21-09-11 23:26
iPhone automatisch uitzetten na bepaalde tijd pindaaaa iPhone Apps 2 19-12-10 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.