//

iCloud contacten en agenda verdwenen van iPhone

iCloud contacten en agenda verdwenen van iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag al mijn contacten en iCloud agenda van de iPhone verdwenen iCloud account deleteten en opnieuw terugzetten helpt niet contacten en agenda komen niet terug. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-14, 15:00
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard iCloud contacten en agenda verdwenen van iPhone

Vandaag al mijn contacten en iCloud agenda van de iPhone verdwenen iCloud account deleteten en opnieuw terugzetten helpt niet contacten en agenda komen niet terug. sterker nog kan niet eens de agenda selecteren in kalenders TIP?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-14, 15:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk eens in www.icloud.com of daar nog alles staat.
  #3  
Oud 28-05-14, 16:29
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard

Dat is dus het kromme op iCloud alsook op mijn iPad en MacBook Pro staat de agenda en contacten er nog.

Ondanks deleten en opnieuw toevoegen komen contacten niet terug slecht 257 van de 1657

En hele iCloud agenda is volledig verdwenen
  #4  
Oud 28-05-14, 16:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leavestone Bekijk bericht
Dat is dus het kromme op iCloud alsook op mijn iPad en MacBook Pro staat de agenda en contacten er nog.
Dat is heel goed. Dan verwijder het iCloud account op de iPhone nog eens. Voer dan een harde reset uit. Installeer dan het iCloud account opnieuw. Het kan wel even duren voor alle data er weer is.
  #5  
Oud 28-05-14, 20:40
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard

Goed dat ik mij contacten nog heb zeker zou helemaal mooi zijn om die ook nog kwijt te zijn Time machine kan dan nog uitkomst bieden. Het is ronduit belachelijk dat dit kan ik was behoorlijk onthand ben zelfs naar huisgemaakte om mijn iPad op te halen. Inmiddels op onverklaarbare reden mijn iCloud kalender op iPhone weer terug. Maar nog steeds iCloud contacten slechts 257 niet. Het gekke is Groups worden ook niet weergegeven dus ik vermoed dat die 257 contacten niet in een Group zitten.

@timosha handig harde reset word gelijk een link ik probeer nu eerst harde reset en check of ik Groups weer terugheb nope werkt niet?

Vervolgens iCloud contacten uitgezet en verwijderd van iPhone/ harde reset/ iCloud contacten weer aangezet -> resultaat geen iCloud contacten meer. Ook niet bij all contacts vermoed dat er een server probleempje bij Apple is?

Harde reset veranderd er niets aan. @timosha nu ook account verwijderd/ harde reset/ account teruggezet --> agenda geen data contacten weer 257 contacten geen update spinnend wheel niks baal hier toch wel zo van.

Laatst gewijzigd door leavestone; 28-05-14 om 21:28. Reden: Update
  #6  
Oud 29-05-14, 00:51
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard

Contacten nog steeds niet op iPhone agenda is weer hersteld door niks te doen? Nog steeds maar 257 contacten op alle andere iOS devices en MacBook Pro alsook op iCloud.com 1600 nog wat contacten maar op iPhone niet rara hoe kan dit?

Ok Vandaag:
restore volledig via iTunes gedaan geen succes
restore via iTunes factory settings en daarna iCloud wederom geen succes

Graag de gouden tip Groepen worden niet meer weergegeven op iPhone contacten.

Laatst gewijzigd door leavestone; 29-05-14 om 23:01. Reden: Na restore nog steeds contacts niet compleet!
  #7  
Oud 31-05-14, 02:01
leavestone leavestone is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 22
Standaard

Uiteindelijk vandaag nog maar eens contacten uitgezet en verweidend van iPhone en weer aangezet na minuut vervolgens wachten en na een uur had ik mijn contacten weer terug. Hoe en wat? Waarschijnlijk bugje?
Reageren

Labels
icloud problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten overzetten van iCloud naar iCloud TSch91 iCloud 1 04-01-14 20:05
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda Jilly1982 iPhone algemeen 4 26-07-13 11:38
Afspraken verdwenen uit de standaard agenda van de Iphone Hanssy iPhone algemeen 2 03-01-12 00:03
Bestaande contacten, agenda items van iPhone in iCloud zetten beejay13 iCloud 2 15-10-11 00:11
iCloud windows syncht contacten en agenda niet. KeiichiroNL iCloud 7 14-10-11 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:08.