iPhone 5S probleem sms Telenet
Heb in november bij Mediamarkt een iPhone 5S gekocht. Mijn bestaande abonnement bij Telenet heb ik behouden. Tot ongeveer 1 of 2 maanden geleden had ik geen enkel probleem. Tot plots mijn sms'en af en toe niet willen verzenden. Het doet zich voor bij verschillende contactpersonen van verschillende providers. Er komt dan een uitroepteken bij nadat de verzendbalk blijft hangen op ongeveer 90%. Als ik hem dan even uitzet of vliegtuigstand inschakel, versturen ze wel terug tot ik 5 of 10 minuten later hetzelfde heb. Ik heb hem al hersteld via iTunes. Heb iMessage al uitgeschakeld en terug ingeschakeld. Iemand van jullie een idee wat het probleem kan zijn. Alvast bedankt!
|
Geef dit in (bel app)
Controle: *#5005*7672# Bel-toets Welk tekst + nummer krijg je? Je zou dit nummer moet krijgen +32468146810 Als dit niet is, geef dan het volgende in: **5005*7672*+32468146810# Bel-toets |
Citaat:
'Ondervraging instelling geslaagd Servicecenteradres +32468146810' Kan het zijn dat er iets mis is met mijn toestel dan? |
@yannickm97 , Servicecenteradres
+32468146810' volgens mij heb je 1 getal teveel en wel het laatste getal de 0. |
Citaat:
'Instelling geslaagd Servicecenteradres Geen adres' Denken jullie dat het nu opgelost kan zijn? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2014 om 22:18 ---------- Helaas is het probleem niet opgelost. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2014 om 22:21 ---------- Nogmaals stap 1 gedaan en nu komt het getal wel overeen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2014 om 22:24 ---------- Nu verstuurd 'ie geen enkele sms meer. Zelfs niet na het in- en uitschakelen van de vliegtuigstand? |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45. |