//

6e iPhone 5S geeft weer problemen.

6e iPhone 5S geeft weer problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is nu de zesde , jawel, zesde iPhone 5S die ik heb waarvan de thuisknop 'kapot' is. (Functioneert wel) Heb hem nu al 5 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-05-14, 22:29
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Angry 6e iPhone 5S geeft weer problemen.

Het is nu de zesde, jawel, zesde iPhone 5S die ik heb waarvan de thuisknop 'kapot' is. (Functioneert wel)

Heb hem nu al 5 keer terug moeten sturen via de Apple Care express replacement service.

Elke keer is het raak met mijn thuisknop, of hij zit los, of hij kraakt.. Er is elke keer iets mee bij mij.
Is dit iets wat ook echt vaak voorkomt? Of is het dikke toeval dat ik het bij elk toestel krijg dat ik ik mijn handen heb?
(Ik ben een persoon wie heel erg zuinig is op zijn spullen, al zeg ik het zelf. Gelijk bij aanschaf een screenprotector, beschermhoesje etc. en laten vallen heb ik hem nooit.)

De vorige keer heb ik een compleet nieuwe gekregen uit de winkel, daarvoor elke keer een refurbished toestel.

Ik heb alweer contact opgenomen met Apple en ze willen me weer een nieuwe toesturen, maar ik wordt er nu helemaal gek van.
Moet ook elke keer een nieuwe screenprotector aanvragen, dan wel gratis, vanwege de levenslange garantie op ZAGG, maar wel €3,99 verzendkosten betalen.

Wat raden jullie mij aan om te doen?
__________________
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-05-14, 22:57
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ben jij niet te kieskeurig??? Ik geef er niet zo veel om.
  #3  
Oud 29-05-14, 22:59
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

Kieskeurig ben ik inderdaad wel ja..
Maar voor een toestel waar ik €799 + €99 verzekering voor heb betaald, verwacht ik geen mankementen.
Als ik er een paar tientjes voor had neergelegd oké.

Maar ik snap dat je dat zegt, veel vrienden van mij zeggen dat ook tegen me
  #4  
Oud 30-05-14, 00:20
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

De homebutton maakt bij mij ook soms een soort van krakend geluid.
Ik stoor me er niet aan.
  #5  
Oud 30-05-14, 00:45
iaminthecloud iaminthecloud is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Bekijk bericht
Kieskeurig ben ik inderdaad wel ja..
Maar voor een toestel waar ik €799 + €99 verzekering voor heb betaald, verwacht ik geen mankementen.
Als ik er een paar tientjes voor had neergelegd oké.

Maar ik snap dat je dat zegt, veel vrienden van mij zeggen dat ook tegen me
De homeknop kan kraken en dat vind ik niet storend maar ookal heb je 799 euro betaald voor de iPhone, alles kan een beetje kraken in t begin en hoeveel je ook betaald knopjes zullen altijd wel kraken als het nieuw is
  #6  
Oud 30-05-14, 10:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijn65 Bekijk bericht
Het is nu de zesde, jawel, zesde iPhone 5S die ik heb waarvan de thuisknop 'kapot' is. (Functioneert wel)
Jij wordt wel heel erg bezocht. Een slecht karma uit een vorig leven?

Hier zijn drie iPhone 5s in huis zonder kraak- en rammelproblemen. De eerste twee werden op de releasedag in Duitsland en Frankrijk gekocht (in een Apple Store). De derde een paar weken geleden via de Belgische Online Apple Store.
  #7  
Oud 30-05-14, 11:42
marijn65's schermafbeelding
marijn65 marijn65 is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 291
Standaard

haha hm, dan heb ik toch wel erg veel pech..
Terwijl ik bij m'n vorige 4 en 4s nooit iets heb gehad.
Misschien moet ik dat nu inhalen
  #8  
Oud 30-05-14, 13:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ik heb er 3 (2x goud, 1x space gray) gehad en bij allemaal ook het probleem met de home button. Zéér irritant op z'n minst! Maar vind het net te weinig om er mee terug te gaan.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #9  
Oud 30-05-14, 14:05
mucki mucki is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 91
Standaard

Ik zou zeggen dan heb je wel uitzonderlijke pech
  #10  
Oud 30-05-14, 15:41
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Jij wordt wel heel erg bezocht. Een slecht karma uit een vorig leven?

Hier zijn drie iPhone 5s in huis zonder kraak- en rammelproblemen. De eerste twee werden op de releasedag in Duitsland en Frankrijk gekocht (in een Apple Store). De derde een paar weken geleden via de Belgische Online Apple Store.
Timosha, even een off-topic vraagje. Als ik (als Belg) een iPhone zou kopen in de Apple Store in Amsterdam, geld de 2 jaar garantie (van in België) dan ook voor mij?

Ik vraag het maar even aan jou aangezien ik las dat jij ervaring hebt met aankopen in het buitenland.
  #11  
Oud 30-05-14, 16:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Als ik (als Belg) een iPhone zou kopen in de Apple Store in Amsterdam, geld de 2 jaar garantie (van in België) dan ook voor mij?
Yep. Ik koop de meeste Apple spullen in één van de Apple Stores in Duitsland of Frankrijk. De tweejarige garantie is dan ook geldig in België. Heb zo'n gevalletje gehad met een MacBook Pro, gekocht in Duitsland. Die werd in België netjes opgehaald door Apple en na een week werd er een nieuwe gebracht. Heeft iets langer geduurd dan normaal omdat de computer een QWERTZ toetsenbord had.

Met de Hollandse Apple Stores heb ik geen ervaring. Ik neem aan dat het daar niet anders is.
  #12  
Oud 30-05-14, 16:21
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Yep. Ik koop de meeste Apple spullen in één van de Apple Stores in Duitsland of Frankrijk. De tweejarige garantie is dan ook geldig in België. Heb zo'n gevalletje gehad met een MacBook Pro, gekocht in Duitsland. Die werd in België netjes opgehaald door Apple en na een week werd er een nieuwe gebracht. Heeft iets langer geduurd dan normaal omdat de computer een QWERTZ toetsenbord had.

Met de Hollandse Apple Stores heb ik geen ervaring. Ik neem aan dat het daar niet anders is.
Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord.
  #13  
Oud 30-05-14, 17:46
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Het is zelfs zo dat je, als je je iPhone in de Apple Retail Store in Nederland zou kopen, minstens twee jaar garantie hebt.

Gezien de overeenkomst in Nederland is aangegaan, zit er geen bepaalde tijd op het consumentenrecht.

Mijn ervaring met Apple is wel dat ze tegenwoordig soepel en makkelijk zijn met consumentenrecht. Dan praat ik wel over Nederland en aangeschaft via de Apple Online Store.

Vanuit de Apple Retail Store heb ik niet zoveel ervaring, maar Apple is Apple denk ik dan.
__________________
War, war never changes
  #14  
Oud 30-05-14, 19:19
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pleur Bekijk bericht
Het is zelfs zo dat je, als je je iPhone in de Apple Retail Store in Nederland zou kopen, minstens twee jaar garantie hebt.

Gezien de overeenkomst in Nederland is aangegaan, zit er geen bepaalde tijd op het consumentenrecht.

Vanuit de Apple Retail Store heb ik niet zoveel ervaring, maar Apple is Apple denk ik dan.
Ik heb al wel gehoord dat er een verschil is tussen de online store en de Apple Store. Dat zou als aparte dingen gezien worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 5 geeft verkeerd tel nr weer iHansD iPhone algemeen 9 16-03-13 11:06
iPhone geeft andere albumillustraties weer MSRemkes93 iPhone algemeen 2 26-09-12 16:53
Iphone geeft te weinig ruimte weer. Hoppieee iPhone algemeen 1 16-06-11 07:26
Iphone geeft albums dubbel weer Gerbert iTunes 4 29-04-10 01:23
Iphone geeft Emergency call (weer) kogel iPhone algemeen 0 26-02-10 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.