//

Windows 8 laptop vind Iphone 4s niet

Windows 8 laptop vind Iphone 4s niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik heb sinds een maand of 2 een Dell Inspiron 15 Laptop met Windows 8, met uiteraard Itunes. Daarnaast heb ik een Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-05-14, 22:41
goededag goededag is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Exclamation Windows 8 laptop vind Iphone 4s niet

Dag allemaal,

Ik heb sinds een maand of 2 een Dell Inspiron 15 Laptop met Windows 8, met uiteraard Itunes. Daarnaast heb ik een Iphone 4S 16GB met de meest recente IOs erop.
Ik heb alleen een probleem. Als ik mijn Iphone aan mijn laptop aansluit, dan krijg ik geen stabiele verbinding oid. ik krijg dan om de seconde opnieuw een melding dat hij aangesloten wordt (inclusief de irritante pieptoon). Dit was mij al eerder opgevallen, maar ik had er nooit aandacht aan besteed. (ik koppelde hem nooit aan mijn pc) Alleen nu is mijn camera kapot, waardoor ik foto's met mijn IPhone moest maken. Ik krijg die fotos nu dus niet op mijn PC

Ik heb al met meerdere kabels hem geprobeerd aan te sluiten, maar dit helpt niet. Ook heb ik ITunes opnieuw geinstalleerd, en de pc opnieuw opgestart. Dit helpt ook niet.

Wat kan ik doen?

Alvast bedankt,
Goedendag
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-14, 22:57
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

ik weet niet zo direct een oplossing dat je hem niet met de pc kan verbinden, maar je zou die foto's naar jezelf kunnen mailen en zo op de pc bekijken.
  #3  
Oud 31-05-14, 22:59
goededag goededag is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

Dankje voor de tijdelijke oplossing. Helaas heb ik er niets aan, anders had ik ze al geupload op Flickr.
Ik verkoop regelmatig spul via Ebay, en daar zijn deze foto's dus voor. Om ze daar te kunnen uploaden moet ik ze op mijn pc hebben staan. (het zijn er ook aardig wat)
  #4  
Oud 31-05-14, 23:57
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Je kan die foto's toch makkelijke doormailen en dan bekijken/downloaden op je pc ? Of zit ik er helemaal naast
  #5  
Oud 01-06-14, 00:04
goededag goededag is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 8
Standaard

Kan, Maar het zijn er nu ongeveer 100, en ik moet er nog een paar duizend maken.
Ik heb nu niet direct zin om een paar duizend foto's door te mailen, (paar per mail, aangezien het max, 20mb mag zijn) en dan stuk voor stuk te downloaden...
  #6  
Oud 01-06-14, 03:47
Georgespeijcken Georgespeijcken is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard

Neem een dropbox account
  #7  
Oud 01-06-14, 08:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goededag Bekijk bericht
Ik heb nu niet direct zin om een paar duizend foto's door te mailen, (paar per mail, aangezien het max, 20mb mag zijn) en dan stuk voor stuk te downloaden...
Dan gebruik PhotoSync:

PhotoSync - transfer photos and videos over Wi-Fi - www.photosync-app.com
  #8  
Oud 03-06-14, 16:56
gangsterdog43 gangsterdog43 is offline
• iOS 8.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

probeer itunes gwn helemaal van de pc af te gooien alle drivers alles en dan opnieuw installeeren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend Gonbon iPhone algemeen 0 12-01-14 16:39
Windows: Kan Itunes niet van mijn windows laptop verwijderen. GerritClaes iTunes 3 19-07-13 12:46
Bestanden raadplegen op laptop (windows) via Iphone / Ipad met behulp van Wi-Fi maikelmtm Desktop-applicaties 6 27-10-12 22:56
Windows XP laptop herkent iPad niet ErikKlein iPad algemeen 2 25-07-10 12:19
mijn pc (windows) vind mijn ipod touch 8GB 3G niet meer en itunes ook niet stifler iTunes 0 04-02-10 21:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.