//

Iphone wordt niet herkend door mijn computer

Iphone wordt niet herkend door mijn computer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb dit weekend een Iphone 4S 8GB gekocht. Ik probeerde deze smartphone aan te sluiten op mijn vaste computer (Windows 7). Dit lukte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-14, 16:53
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard Iphone wordt niet herkend door mijn computer

Beste,

Ik heb dit weekend een Iphone 4S 8GB gekocht.
Ik probeerde deze smartphone aan te sluiten op mijn vaste computer (Windows 7). Dit lukte helaas niet.
Ik heb het geprobeerd op mijn laptop (windows xp) en daar lukt het wel.

Als ik hem dus aansluit op de "foute" computer en ik start mijn computer dan laadt de gsm wel op maar als ik in windows zit dan niet meer.
Ik heb alles geprobeerd wat apple aanbood van hulp dit lukte niet, ook heb ik in recovery mode proberen gaan en er kwam geen pop-up bij Itunes.

Ik heb een screenshot genomen van de foutmelding van windows:

Gyazo - 95efd66f226d4bc03781cf3b6543eaab.png

Iemand die kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-14, 16:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Verwijder alles wat van Apple is, incl. de registry entries, met Revo Uninstaller. Installeer dan iTunes 11.2.2 opnieuw.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller
  #3  
Oud 01-06-14, 17:57
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Verwijder alles wat van Apple is, incl. de registry entries, met Revo Uninstaller. Installeer dan iTunes 11.2.2 opnieuw.

Revo Uninstaller Pro - Uninstall Software, Remove Programs easily, Forced Uninstall, Leftovers Uninstaller
Waarom kan ik dan zonder enkel probleem mijn iphone opladen op mijn laptop waar geen itunes op staat?
Het heeft niks te maken met mijn itunes, ik heb het al 10 keer opnieuw geinstalleerd, kijk even naar de screenshot dat ik erbij gegeven heb.

Ook een vraagje, enige manier om mijn muziek over te zetten, niet via kabel?
  #4  
Oud 01-06-14, 18:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkvdp Bekijk bericht
Waarom kan ik dan zonder enkel probleem mijn iphone opladen op mijn laptop waar geen itunes op staat?
Omdat opladen absoluut niets te maken heeft met de Windows USB Plug-and-Play drivers en de Apple Mobile Device drivers. Als de iPhone 5 V @ 500 mA ziet gaat het ding laden.

Citaat:
Het heeft niks te maken met mijn itunes
Ook goed. Succes verder.
  #5  
Oud 01-06-14, 18:04
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Omdat opladen absoluut niets te maken heeft met de Windows USB Plug-and-Play drivers en de Apple Mobile Device drivers. Als de iPhone 5 V @ 500 mA ziet gaat het ding laden.

Ook goed. Succes verder.
Mijn excuses, ik probeer u helemaal niet tegen te spreken ik was van de veronderstelling dat het aan dat probleem lag.
  #6  
Oud 01-06-14, 18:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkvdp Bekijk bericht
Mijn excuses
Excuses zijn niet nodig. Ik heb een oplossing gegeven die al honderden keren op dit forum gegeven is voor dat specifieke probleem. Een oplossing die meestal werkt.

Uit het plaatje blijkt dat de AMD niet werken. En die drivers zijn nu eenmaal onderdeel van iTunes.
  #7  
Oud 01-06-14, 18:12
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Excuses zijn niet nodig. Ik heb een oplossing gegeven die al honderden keren op dit forum gegeven is voor dat specifieke probleem. Een oplossing die meestal werkt.

Uit het plaatje blijkt dat de AMD niet werken. En die drivers zijn nu eenmaal onderdeel van iTunes.
Is het de bedoeling dat ik "bonjour" ook verwijder?
Want dit lijkt niet te lukken
  #8  
Oud 01-06-14, 18:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkvdp Bekijk bericht
Is het de bedoeling dat ik "bonjour" ook verwijder?
Bonjour mag blijven staan. iTunes zal die service wel overschrijven tijdens een nieuwe installatie. Het kan zijn dat Bonjour ook door de een of andere printer wordt gebruikt.
  #9  
Oud 01-06-14, 18:27
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Bonjour mag blijven staan. iTunes zal die service wel overschrijven tijdens een nieuwe installatie. Het kan zijn dat Bonjour ook door de een of andere printer wordt gebruikt.
Gyazo - 4e9c3ca5b6d11afb0f1ee397a1d86e64.png

Moet ik dit overslaan of?
  #10  
Oud 01-06-14, 18:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Negeer maar. Er is blijkbaar wel een probleem met Bonjour. Of je moet iTunes met Administrator rechten installeren.
  #11  
Oud 01-06-14, 18:33
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Negeer maar. Er is blijkbaar wel een probleem met Bonjour. Of je moet iTunes met Administrator rechten installeren.
(Ik had bonjour verwijderd).

Ik heb nu itunes opnieuw geinstalleerd, en het werkt nog altijd niet.
  #12  
Oud 01-06-14, 18:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkvdp Bekijk bericht
Ik heb nu itunes opnieuw geinstalleerd, en het werkt nog altijd niet.
En je hebt Revo Uninstaller laten scannen op "Left Overs" en die dan geselecteerd en verwijderd?
  #13  
Oud 01-06-14, 18:35
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
En je hebt Revo Uninstaller laten scannen op "Left Overs" en die dan geselecteerd en verwijderd?
Ja, dit heb ik gedaan.
  #14  
Oud 01-06-14, 18:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan is er iets anders mis met die PC. Doe die oefening nog eens. Alles verwijderen met Revo. PC herstarten en dan iTunes 11.2.2 als Administrator installeren.

Als je dan de iPhone aansluit zou de melding "nieuwe hardware gevonden" moeten verschijnen. Windows installeert dan de AMD. Als dat allemaal niet gebeurt is er iets anders mis.
  #15  
Oud 01-06-14, 20:17
Henkvdp Henkvdp is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan is er iets anders mis met die PC. Doe die oefening nog eens. Alles verwijderen met Revo. PC herstarten en dan iTunes 11.2.2 als Administrator installeren.

Als je dan de iPhone aansluit zou de melding "nieuwe hardware gevonden" moeten verschijnen. Windows installeert dan de AMD. Als dat allemaal niet gebeurt is er iets anders mis.
Werkt helaas nog altijd niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend Gonbon iPhone algemeen 0 12-01-14 15:39
IPAD (1) in herstelmodus wordt niet door computer herkend finnie iPad algemeen 35 30-08-13 01:19
Mijn iphone word niet meer herkend op mijn computer xxkiirstenxx iPhone algemeen 7 30-05-13 19:46
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes beertjedoos iTunes 3 01-07-09 21:41
iphone wordt niet herkend op mijn mac vanrumst Unlock [archief] 4 28-10-07 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.