//

Touch ID niet meer in te stellen, software 7.1.1.

Touch ID niet meer in te stellen, software 7.1.1. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, sinds een paar dagen kan ik touch ID niet meer gebruiken op mijn iphone 5S.... het was opeens weg. Ik zie bij instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-06-14, 15:12
monique14april monique14april is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Question Touch ID niet meer in te stellen, software 7.1.1.

Hoi hoi, sinds een paar dagen kan ik touch ID niet meer gebruiken op mijn iphone 5S.... het was opeens weg. Ik zie bij instellingen / touch id en toegangscode het wel staan, maar ik kan het niet meer selecteren. Ik kan geen vingerafdruk meer toevoegen. Die keuze in het menu blijft grijs. Hebben meer mensen hier last van? Ik dacht dat zich problemen voordeden met 7.0 of 7.1 en dat oa daarvoor 7.1.1. gelanceerd is. Ik heb er echter nooit eerder last mee gehad en nu pas... Hopelijk weet iemand een oplossing...
Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-06-14, 15:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique14april Bekijk bericht
Ik kan geen vingerafdruk meer toevoegen. Die keuze in het menu blijft grijs. Hebben meer mensen hier last van?
Als een instelling van een hardwarefunctie grijs blijft betekent dat meestal dat er een probleem is met de respectievelijke hardware. In dit geval de Touch ID.

Voer eens een harde reset uit. Als dat niet helpt wordt het tijd om garantie te claimen.
  #3  
Oud 07-06-14, 20:55
Schpitfrik Schpitfrik is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb mijn iPhone 5s hersteld naar versie 7.1.1 en nu is de Touch-ID optie helemaal verdwenen. Er staat bij mij gewoon Toegangscode en geen Touch-ID. Na de tweede keer op de dezelfde manier herstellen nog niet de mogelijkheid om Touch-id in te stellen. Voor de herstelactie werkte het probleemloos. Iemand wat goede raad?
  #4  
Oud 07-06-14, 21:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schpitfrik Bekijk bericht
Iemand wat goede raad?
Als je eventueel een backup hebt teruggezet met jailbreak restanten dan herstel nog eens en zet geen backup terug.
  #5  
Oud 07-06-14, 21:09
Schpitfrik Schpitfrik is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb de iPhone geconfigureerd als nieuwe iPhone zonder enig back-up of restanten van een jailbreak.
  #6  
Oud 07-06-14, 21:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan zou het moeten werken als er geen hardwareprobleem is.
  #7  
Oud 07-06-14, 21:12
Schpitfrik Schpitfrik is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 14
Standaard

Lijkt mij dan ook een hardwareprobleem aangezien ik juist hersteld heb en de optie Touch-id nergens meer te vinden is. Ik ga eens binnen bij Apple, de telefoon valt nog onder garantie. Bedankt voor de hulp!
Reageren

Labels
iphone, touch id



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
locatievoorzieningen niet meer in te stellen Baroque iPhone algemeen 4 13-11-14 09:59
Iphone na software + Itunes herstel werkt niet meer jams iPhone algemeen 1 05-02-13 19:23
apps werken niet meer na software update naar 4.3.5 jacobine84 iPhone algemeen 2 07-09-11 13:43
Ringtones starten niet direct meer in 4.02 software Bartos2 Ringtones en Wallpapers 0 28-08-10 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:45.