//

iPhone 5s laadprobleem

iPhone 5s laadprobleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Sinds een paar weken heb ik problemen met mijn iPhone 5s als ik hem wil opladen. Het probleem wordt steeds erger. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-14, 15:37
iLuca's schermafbeelding
iLuca iLuca is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 37
Standaard iPhone 5s laadprobleem

Beste forumleden,


Sinds een paar weken heb ik problemen met mijn iPhone 5s als ik hem wil opladen. Het probleem wordt steeds erger.
Als ik de lichting kabel inplug laadt hij niet op. Ik moet dan meerdere malen aan de plug rammelen of hem een paar keer uit en dan weer inpluggen.
Gisteren heb ik heb +/- 8 keer moeten uittrekken en toch nog een paar keer aan de plug moeten rammelen voordat hij begon met laden.
Ik heb al een andere laadkabel geprobeerd maar daarbij doet zich hetzelfde probleem voor.

Weet iemand wat hier mis is? Ik ben erg huiverig met het terugbrengen naar een Apple reseller, omdat ik hem dan 1. lang kwijt ben en punt 2. ik kans heb dat ik een refurbished toestel terug krijg. Ik ben zéér zuinig op mijn iPhone. Ik heb dus ook geen krassen etc. op het toestel en bij een refurbished toestel weet je maar nooit wat je terug krijgt.

Alvast bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-14, 15:44
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Neem even de moeite door de zoekfunctie te gebruiken en te lezen wat refurbished inhoud. Ook is er al veel gepost over niet laden en defecte dockconnectors
  #3  
Oud 14-06-14, 16:06
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Je kan gewoon naar een Apple Store of een geautoriseerd servicepunt gaan hoor. Het is waarschijnlijk stof wat in de Lightning-poort is gaan wonen . Ze halen het er binnen een minuut voor je uit en de oplader klikt er weer in. Heb ik zo vaak moeten doen.
__________________
Daniel
  #4  
Oud 17-06-14, 08:53
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

En hoe meer je rommelt met het erin steken hoe meer kans dat net echt kapot.
  #5  
Oud 20-06-14, 11:35
ruben123100 ruben123100 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 10
Standaard

maak de connector een keer schoon. Kan voorkomen dat hier veel stof en pluizen inzitten. Door de stof en pluizen kan hij geen goed contact meer maken. Ik doe dit zelf altijd met een tandenstoker
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad3 onregelmatig laadprobleem Arnott iPad algemeen 5 08-11-17 00:13
Laadprobleem met BMW snap in en andere BuckZiLLa iPhone algemeen 13 23-10-11 01:44
Laadprobleem Tomtom + 3G traffic RudydG iPhone Navigatie 1 03-06-10 09:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.