Iphone gelockt (icloud) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Pleur Bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Pleur Bedankt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@antoon100 heb je evt de link van de 'chat'
|
|
||||
|
||||
Uiteindelijk zul je toch telefonisch contact moeten opnemen. Of dat je bijvoorbeeld gebeld wordt. Het zal namelijk naar een hogere afdeling moeten gaan.
Telefoonnummer: 0800 0201 581 Voor dit probleem werd bij mij een uitzondering gemaakt op de technische ondersteuning.
|
|||
|
|||
@Pleur bedankt ik zal dat dan proberen, ik hou jullie op de hoogte
|
|
|||
|
|||
Jongens het is gelukt, heb het in dfu modus hersteld en de icloud lock is eraf gegaan, nog bedankt allemaal voor de hulp
|
|
|||
|
|||
Gelukkig is het opgelost! Veel plezier met je iPhone
|
|
|||
|
|||
@RoanNeervoort Bedankt
|
|
||||
|
||||
Als op de iPhone daadwerkelijk een iCloud lock stond, kan dat onmogelijk de oplossing zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het bleek een ''bugg''te zijn, Tenminste ben dit alleen op deze telefoon tegengekomen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De bugg is als volgt, Schakel zoek mijn iphone uit zet daarna een backup terug die niet van jou is, in die backup moet wel zoek miijn iphone geactiveerd zijn, zet de telefoon in dfu modus en herstel het
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe schakel je Zoek mijn iPhone uit zonder het wachtwoord te weten? Zelfs al heb je geen internetverbinding, zal hij om het wachtwoord blijven vragen. |
|
|||
|
|||
Een oud Italiaans spreekwoord: "se non è vero, è ben trovato".
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone 3G gelockt op AT&T | RivalMarco | Unlock | 7 | 01-11-11 20:46 |
iphone gelockt of niet? | mitchmink | Unlock | 15 | 26-03-11 11:13 |
iphone gelockt op 3.1.3 wat nu ? | samuellos | Unlock | 3 | 04-05-10 10:53 |
iphone 2g gelockt | robinvel | Archief | 1 | 14-10-09 20:08 |
iPhone 3G: iPhone 3G gelockt uit V.S | donny88 | Unlock | 3 | 05-05-09 23:39 |
|
|