Iphone gelockt (icloud) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iphone is gelockt na het terugzetten, van een andere backup in itunes die niet van hem was, Persoon gevonden op facebook en die werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gelockt (icloud)
De iphone is gelockt na het terugzetten, van een andere backup in itunes die niet van hem was, Persoon gevonden op facebook en die werkt niet mee of reageerd heel kortaf waar ik natuurlijk niks aan heb..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens jouw andere topic over dit onderwerp was het "probleem" toch opgelost.
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post959533 |
|
|||
|
|||
uiteindelijk is het toch niet gelukt, ik zou afspreken met de persoon toen heb ik uiteindelijk gezegd wis de telefoon via icloud.com, dat heeft de persoon dus niet gedaan..
|
|
|||
|
|||
Het word allemaal wel heel omslachtig verhaal.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan doe ik mijn verhaal bij apple, Bedankt voor de hulp.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het niet over het icloud scherm, in de instellingen zelf staat er een ander e-mail adres door de backup.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe moet ik zoek mijn iphone uitschakelen als dat niet gaat, door die backup..
|
|
||||
|
||||
Even geduld ...
|
|
|||
|
|||
Stel als ik het nu herstel en het vraagt om het apple id, zit ik weer met een probleem.. (dfu modus)
|
|
|||
|
|||
Lees comment #9 eens...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Pleur Hoe wilt de geniusbar dat dan voor elkaar krijgen om het weg te halen?
@RowanNeervoort lees comment #15 eens |
|
|||
|
|||
Rowan ja? Wow...bril verloren?
Met de bon kunnen ze je zeker helpen, echter gaat het hier om een tweedehands iPhone dus kunnen zij ook niet veel voor je betekenen...ik zou de iPhone instellen als nieuwe iPhone en GEEN backup terug zetten, misschien dat dit helpt. Zo niet...dan toch maar (weer) contact zoeken met de verkoper |
|
|||
|
|||
@RoanNeervoort Bedankt voor de info, dan zal ik dat nog even uitzoeken.. Prettige dag verder
|
|
|||
|
|||
Jij ook
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Hmm ik was benieuwd naar jouw laatste optie, maar zowel op mijn iPad als iPhone lukt het me niet om te realiseren. Laatst gewijzigd door Pleur; 19-06-14 om 19:00. |
|
|||
|
|||
Is niet gelukt @anton100 Bedankt voor het meedenken
@Pleur wat kan ik apple voor me betekenen |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Iphone 3G gelockt op AT&T | RivalMarco | Unlock | 7 | 01-11-11 20:46 |
iphone gelockt of niet? | mitchmink | Unlock | 15 | 26-03-11 11:13 |
iphone gelockt op 3.1.3 wat nu ? | samuellos | Unlock | 3 | 04-05-10 10:53 |
iphone 2g gelockt | robinvel | Archief | 1 | 14-10-09 20:08 |
iPhone 3G: iPhone 3G gelockt uit V.S | donny88 | Unlock | 3 | 05-05-09 23:39 |
|
|