//

verbinding iPhone 5 valt weg

verbinding iPhone 5 valt weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een iphone 5 en sinds kort is mijn batterij snel op en valt mijn verbinding om de minuut aan en uit...ben ik aan het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-14, 07:24
clemens030 clemens030 is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard verbinding iPhone 5 valt weg

heb een iphone 5 en sinds kort is mijn batterij snel op en valt mijn verbinding om de minuut aan en uit...ben ik aan het bellen dan valt die niet uit.
heb mijn telefoon al gereset via de telefoon zelf en via i tunes.
heb ook al ander simkaart (t-mobile)en heb ook een andere simkaart van andere provider geprobeerd....niets help....Wi-Fi werkt wel gewoon nog goed.
zijn er mensen met hetzelfde probleem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-14, 10:30
reinjanssen reinjanssen is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Dag Clemens,

Ik heb sinds twee dagen hetzelfde probleem. Mijn bereik loopt van 3g internet met 5 sterren bereik en schiet dan opeens naar een ster bereik en geen internet, dan weer vol bereik en dan helemaal geen service meer.
Als ik wel bereik heb kan ik mensen proberen te bellen. Soms lukt het kort maar meestal niet. Email ophalen lukt zowieso niet. Email en internet lukt wel via een Wi-Fi point.

Ik ben laatst door de regen gefietst en mijn iphone zat in mijn broekzak, maar bel wel vaker in de regen. De vochtindicatie sticker is nog droog. Batterij gaat zeer snel leeg.

Lees op internet wel dat het probleem van wegvallen bereik met de batterij te maken heeft.

Is het euvel bij jou al verholpen?

Groet, Rein

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 juli 2014 om 09:49 ----------

nb: ik heb ook een nieuwe simkaart van t-mobile gekregen en telefoon gereset...
  #3  
Oud 29-10-14, 15:48
Rubenn_xx Rubenn_xx is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 37
Standaard

Hoe hebben jullie dit probleem nu opgelost? Heb net hetzelfde voor wat jullie hier uitvoerig hebben beschreven maar dan wel met de iphone 5s. Heb hem een week naar lab 9 gestuurd waar ze mij niet konden helpen. Ben ten einde raad
  #4  
Oud 29-10-14, 15:54
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Reset jullie netwerkinstellingen eens --> instellingen --> algemeen --> herstel netwerkinstellingen. Let op alle Wi-Fi wachtwoorden worden hiermee ook verwijderd.
  #5  
Oud 29-10-14, 15:56
reinjanssen reinjanssen is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Het is me niet gelukt. Bij apple care kan je langsgaan na afspraak bij de genius bar. Krijg je voor 249 euro een nieuwe (niet gloednieuw maar wel dicht in verpakking...zit eventueel een tweedehands onderdeel in)

Wat kan zijn is dat ik voordat hij kapot ging extreem veel data een paar weken lang via iphone als Wi-Fi punt heb verstuurd..bij gebrek aan internet via modem
  #6  
Oud 29-10-14, 15:57
Rubenn_xx Rubenn_xx is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 37
Standaard

Heb ik reeds allemaal gedaan. Hij is net terug uit reparatie van apple maar het probleem is niet verholpen.
  #7  
Oud 29-10-14, 15:58
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Ik heb op dit moment een refurbished iPhone 5s en die werkt perfect. Ik kan hem niet onderscheiden van een nieuwe in ieder geval.

Als het herstellen van je netwerkinstellingen niet werkt dan zou ik je adviseren om je iPhone te herstellen via iTunes. (zonder een reservekopie terug te zetten) Kijk eens of je probleem hiermee is opgelost. Zo niet, dan is het wellicht een hardwarematig probleem.

Oh, en bij welke provider zit je? Gebeurd het probleem op één locatie of als je bijvoorbeeld in de trein zit? Heb je verder geprobeerd om de simkaart te vervangen? Dat wil ook nog wel eens helpen. Mijn ervaring met T-Mobile is dat het bereik van 5 sterren 3G naar geen service kan gaan. Maar dit alleen in de auto of trein.
  #8  
Oud 29-10-14, 22:41
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Als je nog garantieperiode hebt zou ik een afspraak maken voor de Apple store, dat gaat sneller dan hem op te sturen of weg te brengen voor hem te laten repareren. Bij de Apple store wordt ernaar gekeken en als ze hem niet meteen kunnen repareren krijg je een andere.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 verbinding valt soms weg Cedricos iPhone algemeen 0 25-02-13 18:05
Verbinding iPhone 4 valt weg? Mettes iPhone algemeen 0 23-05-12 15:32
iphone 4 verbinding valt steeds weg bzb iPhone algemeen 2 11-08-10 13:11
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. Serafijn Wi-Fi 4 16-12-09 11:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.