//

Schakelbediening uitschakelen lukt niet meer

Schakelbediening uitschakelen lukt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb via toegankelijkheids opties > schakelbediening ingeschakeld, helaas is er geen mogelijkheid om hem weer uit te krijgen. Het touch screen reageert ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-14, 03:17
dav0rr dav0rr is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard Schakelbediening uitschakelen lukt niet meer

Beste leden,

Ik heb via toegankelijkheids opties > schakelbediening ingeschakeld, helaas is er geen mogelijkheid om hem weer uit te krijgen. Het touch screen reageert gewoon niet meer.

als ik 3 maal de home button in klik, dan krijg ik,
Toegankelijkheidsopties:
voice over
keer kleuren om
zoomen > staan aan met een V > Dit betekent dat ik met 3 vingers kan zoomen
assistive touch
schakelbediening > staat aan met een V > echter is er geen enkele mogelijkheid / blauwe lijnen / hoofdbewegingen om hem weer uit te krijgen.

In mijn instellingen staat schakelbediening namelijk uit, en er zijn geen schakelaars in het menu.. en via toegankelijkheids opties heb ik hem nu aangevinkt per ongeluk... Ik zat te *****n met instellingen van de 3x home button aanklikken en daarin kon je aanvinken welke opties je wou krijgen als je hem 3x indrukte. Ik heb dus alle opties die ik kon aanvinken, aangevinkt om te kijken of het me zou bevallen.

Nu reageert me scherm dus alleen :
- op de home button als ik hem 3x snel achter elkaar druk. (die opent mennu toegankelijkheids opties)
- zoom ( met 3 vingers )
- schakelbediening

Ik kan me telefoon zelfs niet uit zetten.. Harde reset doet hij wel > probleem is dat hij 1 seconden nadat het lockscherm geopend is alweer op schakelbediening schiet. Ik kan dus maximaal 1 cijfer van me wachtwoord opgeven en kom niet meer in de telefoon..

Heb google afgespeurd, en die laten me een leuke tour zien hoe ik via me instellingen app alles weer kan uitschakelen. Ik weet het zelf wel te vinden, alleen als je er uberhaupt niet in komt, kan je hem moeilijk uitschakelen...

WIE O WIE ...

Reset uitvoeren met de knop boven op de tel + home button werkt, maar na het herstarten heb ik hetzelfde probleem..
connecten met pc werkt niet: moet toegangscode op tel invoeren onmogelijk

Laatst gewijzigd door dav0rr; 23-06-14 om 03:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn iPhone uitschakelen op iPhone lukt niet Mucahitt iPhone algemeen 4 27-03-14 08:16
Geluid niet meer in/uitschakelen, geen werkende volumeknop reggyrocket iPhone algemeen 3 04-10-12 13:58
Woordvoorspelling uitschakelen lukt niet marcla iPad algemeen 3 04-04-12 23:42
Aan-en uitschakelen lukt niet! Nubi iPhone algemeen 5 06-08-10 17:49
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.