//

iPhone 5: problemen met locatie met 4G ingeschakeld

iPhone 5: problemen met locatie met 4G ingeschakeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was de laatste in een omgeving met 4G en ik begon daat foto's te maken. Het viel me op dat de locatie van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-14, 12:52
iGaddi iGaddi is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Unhappy iPhone 5: problemen met locatie met 4G ingeschakeld

Ik was de laatste in een omgeving met 4G en ik begon daat foto's te maken. Het viel me op dat de locatie van de foto totaal fout was aangegeven in de foto library! Ik was gewoon in Nederland maar de foto's waren in Zweden en Denemark gemaakt!!! Dan heb ik kaarten geopened en daat was ik dus ook in Zweden!!!
Toevallig was ik met een friend die ook een iPhone 5 had: hij had dus ook hetselfde probleem, hij was in hetzelfde locatie (Zweden) als ik!!
Heel vreemd vond ik. Nooit eerder problemen met locatie gehad. Ik dacth was is het hier anders dat anders? 4G heb ik nooit waar ik woon, dus dat was wel anders. Ik heb 4G uitgeschakeld in de Netwerk instellingen en... Locatie was nu gewoon goed!
Dus, is er een bekende probleem met 4G en GPS locatie samenwerking in de iPhone 5??? Of is dit een software bug?
Ik be benieuwd als iemand anders dit heeft meegemaakt...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-14, 13:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iGaddi Bekijk bericht
Of is dit een software bug?
De iPhone gebruikt aGPS indien mogelijk. Misschien een "bug" in de 4G/LTE base cellen. Of de geografische locatie niet juist ingesteld in de 4G base cellen.

Zweden? Misschien wordt er wel Ericsson apparatuur gebruikt die nog op Zweden staat ingesteld. Bel eens met de provider en leg het probleem uit.
Reageren

Labels
4g netwerk, gps, iphone 5, locatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Find my iphone ingeschakeld met een jailbreak? hot12345 Jailbreak 4 03-04-14 20:35
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic damnet iPhone Navigatie 65 15-08-10 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.