iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone bladert zelf door de agenda (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/155739-iphone-bladert-zelf-door-de-agenda.html)

KimmH 24-06-14 08:58

iPhone bladert zelf door de agenda
 
Hoi iedereen,
Ik heb een iPhone 4s, met iOs 7.1.1. Sinds de laatste update heeft mijn iPhone echter de neiging om zelf door mijn agenda te bladeren. Als ik de agenda app open opent hij de goede dag,aar dan scrolt hij ineens naar 3 maanden terug, dan 4 maanden vooruit en dan weer naar een andere week. Hetzelfde verhaal als ik op "vandaag" klik. Ik moet dus altijd terugbladeren naar de dag die het daadwerkelijk is. Soms doet hij het dan, soms begint hij overnieuw naar andere data te bladeren.

Erg vervelend, want ik gebruik mijn agenda's erg veel, en ik ben nogal een warhoofd.

Heeft er iemand een oplossing?

dvischjager 24-06-14 12:25

Nog nooit hiervan gehoord. Probeer eens een harde reset.

KimmH 24-06-14 12:33

Heb ik geprobeerd, maar dat hielp niet. Ook terug naar fabrieksinstellingen helpt niet. Het is in ieder geval niet het toestel zelf, want die heb ik omgeruild :/

dvischjager 24-06-14 12:44

Erg raar! Misschien heeft iemand anders op het forum een idee.

Guest-20180925190238 24-06-14 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KimmH (Bericht 963628)
Heeft er iemand een oplossing?

Zie je dat fenomeen altijd? Of alleen als het toestel aan een lader of USB-poort van een PC is aangesloten?

vuurvreter 24-06-14 13:43

En de agenda verwijderen en daarna weer toevoegen?

KimmH 25-06-14 11:25

@ Timosha, Bijna altijd, maakt een lader verschil?

@vuurvreter: Dat heb ik eigenlijk nog niet geprobeerd. Maar ik maak gebruik van verschillende agenda's, misschien heeft dat er mee te maken?

Guest-20180925190238 25-06-14 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KimmH (Bericht 963735)
@ Timosha, Bijna altijd, maakt een lader verschil?

Een nep lader/USB-kabel kan interferentie veroorzaken. Het scherm kan dan heel raar reageren.

KimmH 25-06-14 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 963739)
Een nep lader/USB-kabel kan interferentie veroorzaken. Het scherm kan dan heel raar reageren.

Ah vandaar! Maar hij doet het ook los van de kabel, dus dat is het ook niet lijkt me..

Het is echt een heel vreemd verschijnsel, alsof hij niet weet welke dag het is vandaag. Soms bladert hij ineens naar januari of oktober, en dan terug naar juni, maar niet de goede dag. Dan blijft hij weer stil staan en moet je zelf naar de goede dag bladeren. Ik zou er eigenlijk een filmpje van moeten maken, want ik kan me zo voorstellen dat dit niet echt een superduidelijke uitleg is :p

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 juni 2014 om 11:36 ----------

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat ik iCloud agenda's en Gmail agenda's en Outlook-agenda's in het zelfde systeem heb staan? :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:54.