//

itunes tegoed gebruiken lukt niet

itunes tegoed gebruiken lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen ik wil voor de eerste keer itunes tegoed gebruiken heb de iphone al 2 jaar en nu heb ik vooor mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-06-14, 17:29
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard itunes tegoed gebruiken lukt niet

wie kan mij helpen ik wil voor de eerste keer itunes tegoed gebruiken heb de iphone al 2 jaar en nu heb ik vooor mijn verjaardag voor 25 euro op mijn iphone gezet dat is ook gelukt .
ik wil wat gaan kopen in de apstor en nu vragen ze om dat ik voor de eerste keer wat koop naar mijn geheime beveiligins vraag of ik wel de persoon ben van deze telf ik weet deze vragen niet meer nu sturen ze me een mail naar het aderests wat ik heb opgegeven als herstel aderest en dat weet ik ook niet meer hoe l
kan ik nu die 25 euro gebruiken wie kan mij helpen mvrgr anske
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-14, 18:00
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Als dit echt jouw account is kan je vast weer toegang krijgen tot je account. Kijk eens of je hier wat kunt vinden. Bel anders naar 0800 0201 581. Dat is de klantenservice van Apple .
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple tv2 gebruiken zonder TV aan lukt niet Maupi Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 08-04-12 15:39
Mac OS X: iTunes tegoed jap74 iTunes 1 29-09-11 11:57
Facetime gebruiken op basis van email lukt mij niet Bylgus iPhone algemeen 19 14-09-10 17:28
Apple iPhone-handleiding webapp: het lukt me niet om hem offline te gebruiken. BelgianWaffle iPhone Apps 0 24-12-09 12:34
Windows: Tegoed Itunes en Tegoed Iphone samenvoegen Solari iTunes 0 29-04-09 09:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.