//

iPhone 4 kan enkel bellen als 3G aanstaat

iPhone 4 kan enkel bellen als 3G aanstaat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Sinds eergisteren doet mijn iPhone 4 raar. Ik kan muziek beluisteren, hoor mijn gsm rinkelen, maar als ik opneem heb ik een dode lijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-14, 23:38
KellyDW KellyDW is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 kan enkel bellen als 3G aanstaat

Hoi!

Sinds eergisteren doet mijn iPhone 4 raar.
Ik kan muziek beluisteren, hoor mijn gsm rinkelen, maar als ik opneem heb ik een dode lijn. Als ik zelf iemand opbel dan hoor ik de telefoon niet overgaan.
Volledige reset gedaan & fabrieksinstellingen teruggezet, maar nog steeds niet.
Naar gsm-winkel gegaan & nieuwe SIM-kaart aangevraagd.

Nu blijft het probleem echter.
Wat me opviel: ik kan wel bellen als m'n Wi-Fi uit staat en m'n 3G geactiveerd is.

Wat kan ik doen? In de winkel nemen ze hem niet aan, aangezien hij toen werkte...

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
bellen, gebeld worden, iphone, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
netwerk problemen base als 3g aanstaat sihanoukville Mobile Vikings 4 10-05-13 12:19
Geen enkel iTunes Match nummer kan afgespeeld worden Jomajo iCloud 2 30-07-12 21:12
Ik kan niet sms´en naar een enkel nummer Roebelie iPhone algemeen 3 27-07-11 17:05
Iphone4: geen telefoon als 3G aanstaat Fred iPhone algemeen 0 29-09-10 09:47
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.