//

Apps synchroniseren tussen Itunes en Iphone/Ipad

Apps synchroniseren tussen Itunes en Iphone/Ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds enige tijd worden apps vanuit Itunes niet bijgewerkt op onze Ipads en Iphones. Ik heb altijd de apps geupdate op mijn laptop in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-14, 14:00
benc4 benc4 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard Apps synchroniseren tussen Itunes en Iphone/Ipad

Goedemiddag,

Sinds enige tijd worden apps vanuit Itunes niet bijgewerkt op onze Ipads en Iphones.

Ik heb altijd de apps geupdate op mijn laptop in Itunes, een keer in de week hing ik dan de Ipads en Iphones aan de laptop en werden de apps die op de Ipad en Iphone stonden en nog een update nodig hadden vervangen door de app vanuit Itunes.

Als ik nu mijn Ipad of Iphone aan de laptop hang, synchroniseert hij wel, kopieert hij de eventuele nieuwe apps naar Itunes maar de nieuwere versies worden niet naar de Ipad of Iphone gekopieerd.

Ben benieuwd naar de reden hiervan, bedankt voor het meedenken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-14, 09:55
benc4 benc4 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Niemand een idee? Volgens mij enige vraag zonder ook maar 1 antwoord. Maar ik blijf zoeken als iemand het weet hoor ik het graag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone JeroenBaele iCloud 6 12-02-13 17:45
Ipad 1 apps synchroniseren via itunes lukt niet Kwik iPad algemeen 0 06-02-13 17:52
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad flinstone iTunes 4 21-12-11 06:56
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook arcovandermeij iPad algemeen 1 20-09-10 20:30
Windows: Muziek synchroniseren tussen 2 iTunes daanski iTunes 1 04-07-10 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.