//

VPN blijft aan bij mobiele data

VPN blijft aan bij mobiele data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdje geleden heb ik Data Manager geïnstalleerd op iPhone 4 (IOS 7.1.2) om mijn mobiele data die ineens wel heel veel ging verbruiken te controleren. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-14, 11:35
wimzuidberg wimzuidberg is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Fiesland
Berichten: 13
Exclamation VPN blijft aan bij mobiele data

Tijdje geleden heb ik Data Manager geïnstalleerd op iPhone 4 (IOS 7.1.2) om mijn mobiele data die ineens wel heel veel ging verbruiken te controleren.
Vervolgens ontdekte ik dat IOS7 dit ook doet. App verwijderd maar de VPN verbinding blijft aan staan. Wanneer ik deze met de switch uitzet schakelt VPN gewoon weer aan. VPN verbruikt ook data en daar wil ik vanaf.

"Herstel netwerkinstellingen" al twee keer gedaan maar dat helpt niet.

Wat kan ik nog meer doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
herstellen, vpn



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data alleen via mobiele data en niet via Wi-Fi Micht iPhone algemeen 2 29-09-12 22:21
iPhone 4 (wit) blijft vastlopen op mobiele data cremerhm iPhone algemeen 4 19-04-12 14:56
iPhone 4S, mobiele data uit en terug aan. Damppy iPhone algemeen 38 04-04-12 15:21
Mobiele Data moet per se aan? bazzdaciple iPhone algemeen 2 07-11-11 16:26
Mobiele data optie bij iphone 2g Colburners iPhone algemeen 0 29-12-10 10:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.