iPhone omruilen met schade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb zin kort een iPhone 5S van mn broer overgenomen omdat hij een goude 5S heeft gekocht, maar hij heeft nooit een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone omruilen met schade
Beste lezers,
Ik heb zin kort een iPhone 5S van mn broer overgenomen omdat hij een goude 5S heeft gekocht, maar hij heeft nooit een hoesje oid om zn iPhone gehad en heeft m laatst laten vallen en is aan de achterkant het bovenste glas gebarsten veder niks ernstigs alles werkte zo als t hoorde. Maar sinds vandaag mist er een een groot stuk glas en sinds dat glas er uit is werkt de trilmotor niet meer, je hoort m zachtjes tikken en veder niks. na wat googlen kwam ik er achter dat precies waar t glas mist daar achter de motor zit (het zit ook niet echt mee haha) Hier een foto van de barst. Maar was van plan om morgen naar de Apple Store in Amsterdam te gaan om hem proberen om te laten wisselen omdat hij niet meer trilt. denken jullie dat dit gaat lukken? En zo nee waarom niet? Ik hoor het wel, Danny |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
deze verwijderen aub, heb nieuw topic
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
defect, iphone, kapot, trilfunctie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik zoek Ipad met schade | stijnvandenbergh | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 01-09-11 14:36 |
Iphone 4 omruilen? | i-peter | Odido (T-Mobile) | 3 | 23-09-10 18:09 |
iPhone 4 met schade | Bertel | iPhone algemeen | 5 | 18-08-10 20:30 |
Iphone 4 omruilen | kermak | Odido (T-Mobile) | 2 | 09-08-10 00:02 |
|
|