//

Onmogelijk om online reparatie vor iPhone 5 aan te maken

Onmogelijk om online reparatie vor iPhone 5 aan te maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 (laadt niet goed meer op door een slecht contact). Ik heb die online via Apple gekocht en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-14, 19:19
Dendercee Dendercee is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard Onmogelijk om online reparatie vor iPhone 5 aan te maken

Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 (laadt niet goed meer op door een slecht contact). Ik heb die online via Apple gekocht en probeer nu een reparatie aan te maken via de support-pagina, maar wanneer ik "Opsturen voor service" kies en daarna mijn serienummer ingeef, krijg ik de volgende fout

"We kunnen geen reparatie aanmaken, omdat er een koppeling naar een zakelijke reparatie is.".

Zijn er mensen die weten hoe ik dat kan oplossen, of wat er verkeerd gaat? Google is niet echt een hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-14, 19:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dendercee Bekijk bericht
Zijn er mensen die weten hoe ik dat kan oplossen, of wat er verkeerd gaat?
Bel de Apple helpdesk eens. Die zullen wel weten wat het probleem is.
  #3  
Oud 09-07-14, 20:51
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dendercee Bekijk bericht
Ik heb een probleem met mijn iPhone 5 (laadt niet goed meer op door een slecht contact). Ik heb die online via Apple gekocht en probeer nu een reparatie aan te maken via de support-pagina, maar wanneer ik "Opsturen voor service" kies en daarna mijn serienummer ingeef, krijg ik de volgende fout

"We kunnen geen reparatie aanmaken, omdat er een koppeling naar een zakelijke reparatie is.".

Zijn er mensen die weten hoe ik dat kan oplossen, of wat er verkeerd gaat? Google is niet echt een hulp.

Als je dit probeert onder garantie probeert aan te melden en deze is zakelijk gekocht heb je maar 1 jaar zakelijke garantie alleen voor particulieren is er 2jaar garantie
  #4  
Oud 09-07-14, 21:01
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Als dat er staat heb je een reparatieovereenkomst bij bijvoorbeeld je werk, of ergens anders waar je de telefoon van hebt gekregen. Neem dan met de it-desk daarvan contact op
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #5  
Oud 09-07-14, 21:24
Dendercee Dendercee is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Heb hem zelf particulier gekocht bij Apple online... Dat lijkt me dan toch wel een foutje
  #6  
Oud 12-07-14, 00:10
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Bellen is sneller...een beter antwoord dan dat van Apple zul je hier niet vinden
  #7  
Oud 25-07-14, 18:52
Dendercee Dendercee is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 3
Standaard

Heb inderdaad dan maar gebeld en via telefoon een reparatie aangemaakt, hij is nu gerepareerd en terug op weg naar mij.

De fout bleek volgens de man van de helpdesk te liggen aan het feit dat ik al voorbij het eerste jaar ben van de Apple-garantie en dat ik me dan dus moet beroepen op het consumentenrecht om de wettelijke garantie te gebruiken. Daarom kon ik dus online geen reparatie aanmaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone uitzetten in lockscreen onmogelijk maken Nileez Jailbreak apps en thema's 2 06-12-12 21:29
.eu in toetsenbord vor url Scrapheap iPhone algemeen 3 26-01-12 23:52
Apple wil filmen van concerten met iPhone onmogelijk maken apotheosis Chat en geruchten 3 17-06-11 19:29
Screenshot maken onmogelijk na update Spetah iPhone algemeen 0 09-02-10 23:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.