//

App updates installeren via Computer (iTunes)

App updates installeren via Computer (iTunes) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje valt me op dat bij synchronisaties met de computer (met behulp van iTunes) geen app-updates meer worden geïnstalleerd op de iPhones hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-14, 14:06
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Question App updates installeren via Computer (iTunes)

Sinds een tijdje valt me op dat bij synchronisaties met de computer (met behulp van iTunes) geen app-updates meer worden geïnstalleerd op de iPhones hier in huis.
Na het downloaden van app updates in iTunes op de computer, worden deze dus niet gesynced met de iPhone. De App Store op de iPhone zelf blijft dan ook aangeven dat er app updates zijn, die ik vervolgens wel op het toestel zelf kan installeren / updaten.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een instelling bewust heb veranderd waardoor dit niet meer gebeurt.

Wie kan me helpen met het nalopen van een instelling(en) die ik over het hoofd heb gezien?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet Shorty007 Archief 3 10-09-09 11:15
Updates uit de app store installeren niet antimaterie iPhone Apps 8 09-01-09 10:09
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren iBen iPhone Apps 17 10-11-08 08:32
iTunes wil updates installeren op FW 2.1 ?!?! Boetz Archief 1 07-10-08 01:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.