iPhone 4 zwart scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik heb een klein probleem met mijn iPhone 4. Hij zit namelijk vast op een zwart scherm. Nou heb ik zelf al gezocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 zwart scherm.
Dag allemaal,
Ik heb een klein probleem met mijn iPhone 4. Hij zit namelijk vast op een zwart scherm. Nou heb ik zelf al gezocht naar een oplossing en deze blijkt de recovery mode(of DFU mode) te zijn. Het probleem hierbij is dat mijn bovenste knopje het niet doet. Ik kan mijn telefoon dus niet in DFU mode zetten (door kapot power knopje) en doordat ik vast zit op het zwarte scherm kan ik mijn telefoon niet via iTunes herstellen (Ik kan niet op "vertrouw" klikken). PS. Mijn iPhone zelf doet het nog wel. Firmware: 7.1.2 Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dev-Team Blog |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S zwart scherm | Diiana8 | iPhone algemeen | 3 | 01-10-13 23:50 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
Iphone 3gs zwart scherm | ILoveAppleAlot | iPhone algemeen | 3 | 28-02-12 16:55 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
iphone 2g zwart scherm | jayson5 | iPhone algemeen | 0 | 06-09-09 17:14 |
|
|