//

Iphone, verschillende problemen.

Iphone, verschillende problemen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb sinds vanochtend veel verschillende problemen op mijn Iphone. Het begon al met dat hij ineens geen netwerk meer vond. Hij bleeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-14, 13:31
DanielKroon DanielKroon is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 1
Standaard Iphone, verschillende problemen.

Beste allemaal,

Ik heb sinds vanochtend veel verschillende problemen op mijn Iphone. Het begon al met dat hij ineens geen netwerk meer vond. Hij bleeft bovenin staan op 'zoeken' ik kon dus niet meer bellen, sms versturen etc. Wi-Fi deed het wel, paar keer aan en uit gehad, handmatig 4G er op en eraf, vliegtuigmodus aan, niks deed het.. Toen paar minuten daarna merkte ik op dat m'n batterij wel heel snel leeg ging. (zo'n 30 procent in 10 minuten) snel aan de lader, dit hielp wel. Dus ik ging weer verder met het simkaart/zoeken probleem, telefoon soft reset gedaan. Toen telefoon in de lader, nu laad hij niet meer op, en wordt de telefoon zo heet dat ik denk dat die ontploft...

Zouden jullie mij verder kunnen helpen? het rare is dat hij een half jaar oud is en dat ik tot vanochtend er serieus nog nooit problemen mee gehad heb...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 juli 2014 om 13:04 ----------

Update:

Iphone laad wel op wanneer ik de telefoon helemaal uitzet en dan in de lader laat zitten, hij geeft dan geen apple logo maar als ik hem daarna aanzet dan is het aantal procent aanzienlijk gestegen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Verschillende problemen sentmen Jailbreak 5 15-05-14 17:34
Verschillende problemen op Iphone 3G Deere Power iPhone algemeen 0 22-11-10 12:33
Verschillende problemen met Cydia darkside Jailbreak apps en thema's 11 23-11-09 21:33
Verschillende problemen, vasthangen, usb probleem voetbalsterke__ iPhone algemeen 9 16-08-09 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.