//

apps komen niet meer tussen de andere apps te staan?

apps komen niet meer tussen de andere apps te staan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, sinds een week heb ik een probleem met het downloaden van apps. als ik naar bijvoorbeeld de hitlijsten ga en ik probeer een app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-14, 13:03
poiuytrewq poiuytrewq is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard apps komen niet meer tussen de andere apps te staan?

hoi,

sinds een week heb ik een probleem met het downloaden van apps. als ik naar bijvoorbeeld de hitlijsten ga en ik probeer een app te downloaden gaat het gewoon zoals het altijd gaat. ik klik op 'gratis' , vul mijn wachtwoord in en hij begint te downloaden. maar als hij zegt dat hij aan het downloaden is verschijnt het icon van de app nergens in mijn iphone (hij komt niet te staan waar de rest van de apps staan). als de app klaar is met downloaden staat er gewoon 'open' in de appstore waar eerst gratis had gestaan maar als ik op open klik doet hij het ook niet. de app is dus een soort van verdwenen. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-14, 13:08
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Even een hard reset van het toestel doen.
  #3  
Oud 20-07-14, 18:32
poiuytrewq poiuytrewq is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Bedankt, hij doet het weer
  #4  
Oud 20-07-14, 20:47
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Graag gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Updaten en apps die niet meer in de app store staan. Bandietje iTunes 0 28-09-12 23:00
geïnstalleerde apps komen ook op iphone te staan rytec iPad algemeen 4 16-07-12 09:20
cydia apps komen niet meer voor bij menu instellingen kadirnl70 Jailbreak apps en thema's 3 26-04-12 23:10
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan sandra1969 iPhone Apps 11 08-03-10 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.