//

Vertraagde berichten

Vertraagde berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal! Een tijdje terug viel het me op dat mijn berichten via whatsapp vertraagd binnenkomen, variërend van 5 minuten tot 3 uur. Dit is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-14, 15:55
Teetsj Teetsj is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard Vertraagde berichten

Hey allemaal!

Een tijdje terug viel het me op dat mijn berichten via whatsapp vertraagd binnenkomen, variërend van 5 minuten tot 3 uur. Dit is alleen als mijn iphone (5s) op standby staat. Uiteraard allerlei tips al uitgeprobeerd: Wi-Fi instellingen resetten, controleren of push berichten aanstaan (dat staan ze, overigens had ik toen ik mijn iphone net had er nog geen last van), whatsapp opnieuw installeren, harde reset van mijn iphone (via icloud en via de computer), dns poorten veranderd (dit geven ze aan bij de whatsapp site) en zels overgegaan van provider (wat ook niets uitmaakte, want ik heb het probleem ook via 3G kwam ik achter). Doordat mijn iphone eerst wel normaal op tijd meldingen gaf en een harde reset niet werkte, heb ik uiteindelijk whatsapp gecontact, maar zij komen alleen met letterlijke kopieën van de FAQs zonder de mail ook maar te lezen. Daarom vraag ik me af of iemand hier een idee heeft of hier ook problemen mee heeft?

Super bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-14, 21:54
sebastiaanvink sebastiaanvink is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 2
Thumbs down

Hier precies hetzelfde probleem.

Heb jij al een oplossing gevonden?
  #3  
Oud 27-08-14, 10:05
Teetsj Teetsj is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 2
Standaard

Per toeval kwam ik er 2 weken terug achter dat als ik mijn simkaart eruit haal, de berichten eigenlijk altijd direct aankomen. Mijn provider is Telfort, dus die had ik gemaild en die hebben direct een nieuwe simkaart opgestuurd. Helaas had ik ook daarmee problemen, dus ik vrees dat het aan de provider ligt. Nu haal ik gewoon als ik thuis op de Wi-Fi zit de sim eruit.
AppleCare (die heb ik ondertussen ook nog gebeld) zei trouwens dat het ook aan je whatsapp account kan liggen, dus dat je ook die kan verwijderen.

Hopelijk werkt dit voor jou ook
  #4  
Oud 27-08-14, 16:43
sebastiaanvink sebastiaanvink is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 2
Standaard

Thanks voor je bericht. Ik heb inderdaad ook Telfort
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update 7.1 vertraagde reactietijd apps wollie1979 iPhone algemeen 2 14-03-14 19:59
Berichten giljom iPad algemeen 9 18-07-12 21:27
Mac OS X: Ongelezen berichten in Berichten Bubbly Desktop-applicaties 3 19-03-12 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:04.